کد خبر : 66338
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1395 - 14:30
-

صبوریان: علم و ادب هیچ حقی از امتیاز فرش‌ آرا ندارد!

صبوریان: علم و ادب هیچ حقی از امتیاز فرش‌ آرا ندارد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سال ۱۳۹۰ پس از انتقال امتیاز تیم فوتسال علم و ادب به هیات فوتبال خراسان رضوی، امتیاز این تیم به صورت موقت برای دو سال به باشگاه فرش‌آرا منتقل شد و اعلام شد در صورت تایید صلاحیت توسط هیات فوتبال و اداره کل تربیت بدنی استان خراسان رضوی پس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سال ۱۳۹۰ پس از انتقال امتیاز تیم فوتسال علم و ادب به هیات فوتبال خراسان رضوی، امتیاز این تیم به صورت موقت برای دو سال به باشگاه فرش‌آرا منتقل شد و اعلام شد در صورت تایید صلاحیت توسط هیات فوتبال و اداره کل تربیت بدنی استان خراسان رضوی پس از دو سال باشگاه فرش آرا به صورت قطعی مالک امتیاز باشگاه علم وادب در لیگ برتر فوتسال شود.

بر همین اساس و با ادامه فعالیت این تیم، فرش آرا فصل گذشته پنجمین سال حضور خود در لیگ برتر فوتسال را پشت سر گذاشت و در حالی که برای حضور در فصل جدید مسابقات هنوز تصمیم قطعی از سوی مدیران باشگاه گرفته نشده است، مسئولان باشگاه علم و ادب طی نامه‌ای رسمی از مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خواستند تا با توجه به قرار گرفتن امتیاز آن‌ها نزد فرش‌آرا، اجازه هر گونه نقل و انتقالی از این تیم را سلب کند.

در این نامه که به امضاء مهدی یارحسینی مدیرعامل علم و ادب خراسان رسیده تاکید شده که مالک قانونی این امتیاز به صورت ثبتی و رسمی علم و ادب است که باید امتیازی که به صورت امانی از سوی اداره کل وقت به فرش‌آرا منتقل شده، در نهایت عینا و بدون کم و کاست به این باشگاه پرتماشاگر مشهدی بازگردد.

در واکنش به این موضوع کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: چندی پیش نامه‌ای از یار حسینی به عنوان مدیرعامل علم و ادب به دست ما رسید که همان زمان هم جواب دادیم که این باشگاه هیچ حقی درباره امتیاز تیم فوتسال فرش آرا مشهد ندارد.

وی ادامه داد: این امتیاز در زمان خودش به صورت کامل به اداره کل ورزش وجوانان واگذار شد که با طی مراحل قانونی، این امتیاز به فرش ارا واگذار شد.

صبوریان تصریح کرد: امتیاز باشگاه علم و ادب ۵۱ درصد متعلق به شرکت سایپا و ۴۹ % متعلق به علم و ادب بود که هر دو نامه واگذاری کامل و بی قید ورشرط را تحویل مدیر کل وقت دادند و در حال حاضر هیچگونه حقی درباره این باشگاه ندارد.

همچنین مرتضایی مدیرعامل باشگاه فرش آرا مشهد در خصوص این ادعا گفت: در همان زمان در ازای این امتیاز، بیش از ۴۰۰ میلیون تومان بدهی این باشگاه را پرداخت کردیم و این امتیاز به رایگان اهدا نشده است. ضمن اینکه تمام اسناد ومدارک قانونی این انتقال موجود است.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.