دوباره شروع شد:
هر سال اول فصل می گن دیگه تیمداری نمی کنیم !!! ولی دوباره سر و کلشون پیدا می شه!!!
منصوری:با آبادانیها مذاکره کردیم اما امتیاز هنوز واگذار نشده است/لیگ در صورت برگزاری اردوی ایتالیا به تعویق میافتد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کریم منصوری مالک باشگاه شهیدمنصوری قرچک در مورد بحث واگذاری امتیاز این تیم به آبادان گفت: صحبتهایی مبنی بر فروش امتیاز تیم فوتسال به آبادان مطرح شده است که رسمی نیست و تنها یک دور مذاکره با این افراد داشتیم. یک بار مذاکره آن هم نه به صورت رسمی
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کریم منصوری مالک باشگاه شهیدمنصوری قرچک در مورد بحث واگذاری امتیاز این تیم به آبادان گفت: صحبتهایی مبنی بر فروش امتیاز تیم فوتسال به آبادان مطرح شده است که رسمی نیست و تنها یک دور مذاکره با این افراد داشتیم. یک بار مذاکره آن هم نه به صورت رسمی دلیلی بر فروش امتیاز ما نیست .
وی همچنین در خصوص صحبتهایی مبنی بر ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر و تعویق زمان شروع بازیها را تکذیب کرد و گفت: لیگ تنها در صورت برگزاری اردوی ایتالیا و تداخل این اردو با زمان اعلام شده به تعویق میافتد و کلیه صحبتهای دیگر را تکذیب میکنم.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱