کد خبر : 66375
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 خرداد 1395 - 9:52
-

اولین حریف تدارکاتی تیم ملی در راه جام جهانی مشخص شد: منتخب کارگران!

اولین حریف تدارکاتی تیم ملی در راه جام جهانی مشخص شد: منتخب کارگران!
شنیده می شود با توجه به پیدا نشدن حریف تدارکاتی مناسب ناظم الشریعه ترتیب برگزاری بازی با تیم منتخب کارگری را داده تا حداقل ملی پوشان پس از دو هفته تمرین، در میدان محک بخورند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی که از روز شنبه اردوی تدارکاتی خود را در تهران پیگیری می کند چهارشنبه این هفته و با پایان اردو یک بازی تدارکاتی را برگزار خواهد کرد. ناظم الشریعه که پیش از این بارها عنوان کرده بود تمرین بدون بازی برای او اهمیتی ندارد و پس از یک دوره تمرین باید بازیکان را در بازی دوستانه محک زد قصد داشت پس از اردوی کیش با تیم عراق بازی کند اما با لغو این اردو عملا بازی با عراق هم روی هوا رفت. در شرایطی که اردو در اردبیل هم قطعی نشد فدراسیون به سرعت زمینه برگزاری اردو در کرج و تهران را فراهم کرد اما نتوانست حریف مناسبی برای تیم ملی پیدا کند تا ناظم الشریعه برای محک ملی پوشان دست به دامن تیم کارگری شود. شنیده می شود با توجه به پیدا نشدن حریف تدارکاتی مناسب ناظم الشریعه ترتیب برگزاری بازی با تیم منتخب کارگری را داده تا حداقل ملی پوشان پس از دو هفته تمرین، در میدان محک بخورند. این در حالی است که سایر حریفان ایران به خصوص اسپانیا و آذربایجان با پشت سرگذاشتن دیدارهای دشواری در یورو و بازی های دوستانه، در راه جام جهانی هم برنامه های تدارکاتی مناسبی دارند.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

خوب خداروشکر همه چیز حل شد!! یه بازی دیگه با تشتک سازی شیراز انجام بدیم تیم جوری اماده میشه که مقتدرانه قهرمان جام جهانی میشیم…….البته این از سر یکی مثل ناظم زیادم هست.
اقای ناظم عزیز راحت باشو به جای تیم ملی شاگردای خوتو که تو حفاری بودن و هستن ببر کلمبیا…. شما فکر کن چوب خدا وجود نداره.

صادق سه شنبه , ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

دوست عزیز به جای این حرفا به تیم ملی کمک کن و اگر انتقاد یا پیشنهادی هم داری سازنده و محترمانه باشه