کد خبر : 66532
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 خرداد 1395 - 14:43
-

اختلافی که تاسیسات بین افتخاری و ترابیان انداخت!

اختلافی که تاسیسات بین افتخاری و ترابیان انداخت!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه تاسیسات خواستار همراهی عباس ترابیان در سفر به قطر و تایلند برای حضور در جام باشگاه‌های جهان و آسیا شده است. تاسیساتی ها در این راستا نامه‌ای را هم رسمی به فدراسیون ارسال کردند اما گویا رئیس کمیته فوتسال از این موضوع دلخور شده است که چرا نامه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه تاسیسات خواستار همراهی عباس ترابیان در سفر به قطر و تایلند برای حضور در جام باشگاه‌های جهان و آسیا شده است. تاسیساتی ها در این راستا نامه‌ای را هم رسمی به فدراسیون ارسال کردند اما گویا رئیس کمیته فوتسال از این موضوع دلخور شده است که چرا نامه برای او ارسال نشده است تا وی شخصی را برای همراهی تاسیساتی‌ها برگزیند.  همین موضوع باعث شده است که سفر عباس ترابیان همراه تیم تاسیسات لغو شود و او این تیم را همراهی نخواهد کرد.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گرگی پنجشنبه , ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

ههههه خوب چراگریه می کنی میگیم شماروهم ببرن اونجاخوب چاق بشی

گرگی پنجشنبه , ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹

آخه مگه شمسایی وتاسیسات غیرازاختلاف کاردیگه ای هم بلدند؟؟؟؟؟؟؟؟

نام جمعه , ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷

موضوع خیلى جالبیه!! اولا معلومه مدیر عامل تاسیسات هم وحید شمساییه چون تو هیات رئیسه هم مدیر عامل تاسیسات راى داد بعد راى خودش رو پس گرفت!! خخخخخ دوم باید ببینیم جاى ترایبان کى با تاسیسات اعزام میشه تا معلوم بشه نفر تاسیسات تو فدراسیون کى هست؟؟!!!