کد خبر : 66551
تاریخ انتشار : جمعه 14 خرداد 1395 - 2:09
-

بارسلونا اولین تیم فینال اسپانیا

بارسلونا اولین تیم فینال اسپانیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دومین شب از مسابقات نیمه‌نهایی لالیگا اسپانیا با صعود بارسلونا همراه بود. دقایقی پیش و در اتمام بازی‌ها تیم فوتسال بارسلونا توانست ۳ بر یک میزبان خود مگنا را شکست دهد و با کسب دومین پیروزی به عنوان نخستین تیم راهی فینال لالیگا شود. در این دیدار که در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دومین شب از مسابقات نیمه‌نهایی لالیگا اسپانیا با صعود بارسلونا همراه بود. دقایقی پیش و در اتمام بازی‌ها تیم فوتسال بارسلونا توانست ۳ بر یک میزبان خود مگنا را شکست دهد و با کسب دومین پیروزی به عنوان نخستین تیم راهی فینال لالیگا شود. در این دیدار که در سالن آنایتاسونا شهر پامپلونا برگزار شد، آیکاردو، فرائو و ویلده برای بارسلونا و رافایوسین برای مگنا گل‌زنی کردند.

در دیگر دیدار این مرحله اینترموویستار موفق شد در ضربات پنالتی پالما را شکست دهد تا سرنوشت یک پای دیگر فینال در بازی سوم مشخص شود. این دیدار به میزبانی تیم فوتسال پالما و در سالن سان مویکس شهر پالما د مایورکا برگزار شد. در این دیدار ابتدا اینترموویستار با گل‌های دنیل و رافائل ۲ بر صفر جلو افتاد ولی در ادامه تافی و پیزاری برای پالما گل‌زدند تا بازی به تساوی ۲ بر ۲ کشیده شود. این نتیجه تا پایان وقت‌ها اضافه نیز جریان داشت. در ضربات پنالتی موویستار ۳ بر ۲ به برتری رسید تا با مجموع ۵ بر ۴ این دیدار را به سود خود به پایان ببرد. بازی سوم این دو تیم نیز به میزبانی اینترموویستار برگزار می‌شود.

نتایج دیدارهای دوم نیمه‌نهایی (۲ جون / ۱۳ خرداد):

* پالما ۲ (۲) – اینترموویستار ۳ (۲)

* مگنا یک – بارسلونا ۳

برنامه بازی سوم نیمه‌نهایی (۵ جون / ۱۶ خرداد):

* اینترموویستار – پالما

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.