کد خبر : 66868
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 15:18
-

اردوی مورد نظر در دسترس نیست/تیم ملی؛ تعطیل و بدون برنامه

اردوی مورد نظر در دسترس نیست/تیم ملی؛ تعطیل و بدون برنامه
تیم ملی نزدیک به دو ماه به تعطیلی می رود در حالی که بهترین روزها برای آماده سازی را از دست خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال پس از برگزاری دو اردو در کرج و تهران، هفته گذشته به کار خود پایان داد و به نظر می رسد فعلا هم برنامه ای برای تیم ملی وجود ندارد.ماه رمضان فرصت خوبی برای برگزاری اردو بود به خصوص که اکثر تیم های باشگاهی هم حداقل تا اوایل تیرماه استارت نمی زدند و کادرفنی تیم ملی این فرصت را داشت تا در این مدت اردوی تدارکاتی برگزار کند اما ناظم الشریعه به خاطر بازیکنانی که در جام رمضان امارات حضور دارند ترجیح داد تمرینات را تعطیل کند تا این بازیکنان به کسب درآمد بپردازند.

فرصت بازی با برزیل از دست رفت

بازی با برزیل آنطور که الان اعلام شده هزینه مالی زیادی هم برای ایران نداشته وتیم کشورمان این فرصت را داشته تا پیش از جام جهانی چهار بازی با این تیم برگزار کند اما با این تصمیم مخالفت شده است. برزیلی‌ها بعد از آنکه به خاطر مشکلات مالی ایران از سفر به کشورمان خودداری کردند، به مسئولان فوتسال ایران پیشنهاد دادند تا تیم ملی ایران برای برگزاری بازی تدارکاتی به برزیل برود. در این پیشنهاد، تیم ملی ایران میهمان برزیلی‌ها بوده و برگزاری چهار بازی تدارکاتی بین این دو تیم پیش بینی شده بود. ضمن اینکه ایران از پرداخت هر هزینه‌ای برای برگزاری این چهار دیدار دوستانه به جز تقبل هزینه بلیت هواپیما، معاف بوده است.این فرصت طلایی که کمیته فوتسال به سادگی از کنار آن گذشته است در حالی که تیم ملی می‌توانست با برگزاری این چند بازی تدارکاتی با برزیل، شرایط مسابقات جام جهانی کلمبیا را بازسازی کند.

اردوی ایتالیا هم اوکی نشده منتفی شد

برنامه اردوی ایتالیا و بازی با تیم این کشور و تیم های باشگاهی، ایده آل کادرفنی بود اما آنطور که عنوان شده زمان این اردو با برنامه های دیگر تیم ملی تداخل دارد و کمیته فوتسال به راحتی قید آن را هم زد. هاشم زاده مربی تیم ملی درباره لغو اردوی تیم ملی در ایتالیا نیز گفت: زمان‌بندی این اردو مناسب ما نبود و به همین دلیل اردوی ایتالیا لغو شد.  تیم ملی نیاز به بازی تدارکاتی دارد تا آماده جام جهانی شود. البته مسئولان تلاش خود را می‌کنند اما هنوز هیچ دیدار تدارکاتی مناسبی انجام ندادیم.

اردوی مورد نظر در دسترس نیست

تیم ملی در به در به دنبال اردو و بازی تدارکاتی است اما جز تورنمنت تایلند و بازی با ازبکستان برنامه دیگری قطعی نشده است.چند روز پیش خبر منتفی شدن بازی با اوکراین هم اعلام شد تا این بازی اروپایی هم از دست برود. مربی تیم ملی فوتسال با اشاره به احتمال برگزاری اردوی خارجی از تاریخ ۱۸ تیر افزود: ما به دنبال یک اردوی خارجی هستیم و فدراسیون فوتبال هم نامه‌نگاری‌های لازم را انجام داده است. درصدد این هستیم که بتوانیم با تیم‌های قدرتمند بازی تدارکاتی انجام دهیم.در اوایل شهریور در تورنمنت تایلند شرکت می‌کنیم و پس از آن در تاریخ ۶ و ۷ شهریور در مشهد به مصاف تیم ملی ازبکستان می‌رویم و احتمالا ۱۵ یا ۱۶ شهریور عازم کلمبیا خواهیم شد تا در جام جهانی شرکت کنیم. تورنمنت تایلند با حضور تیم‌های میزبان مصر، ایران و آذربایجان برگزار می‌شود.

تیم ملی تعطیل و بی برنامه

تیم ملی نزدیک به دو ماه به تعطیلی می رود در حالی که بهترین روزها برای آماده سازی را از دست خواهد داد.کادر فنی در شرایطی به دنبال اردوی خارجی در ۱۸ تیر است که هنوز نه چیزقطعی نیست و نه برنامه جایگزینی برای آن وجود دارد . به نظر می رسد با ادامه این روند تورنمنت تایلند و بازی با ازبکستان تنها تدارکات تیم ملی تا پیش از جام جهانی باشد.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.