کد خبر : 66956
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 خرداد 1395 - 10:37
-

دبیری: امسال هم بحث بومی گرایی را در پیش خواهیم گرفت /هدفمان در لیگ امسال قهرمانی است

دبیری: امسال هم  بحث بومی گرایی را در پیش خواهیم گرفت /هدفمان در لیگ امسال قهرمانی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قائم مقام باشگاه دبیری تبریز گفت: هدف باشگاه دبیری در فصل جدید حضور در سه تیم بالای جدول و اگر خدا بخواهد قهرمانی خواهد بود. فرزین دبیری قائم مقام باشگاه دبیری تبریز درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال دبیری در گفتگو با خبرنگار تبریزمن، گفت: آخرین وضعیت تیم به این ترتیب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قائم مقام باشگاه دبیری تبریز گفت: هدف باشگاه دبیری در فصل جدید حضور در سه تیم بالای جدول و اگر خدا بخواهد قهرمانی خواهد بود.
فرزین دبیری قائم مقام باشگاه دبیری تبریز درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال دبیری در گفتگو با خبرنگار تبریزمن، گفت: آخرین وضعیت تیم به این ترتیب است که احمد صفری و افشین سپه از تیم خارج شدند و اکثر بازیکنان فصل گذشته همچون فرهاد فخیم رشید قلی پور عسگری تمدید کردند.
وی ادامه داد: نادر حنیفی بازیکن تیم دبیری که برای سپری کردن خدمت سربازیش به تیم مقاومت رفته بود با اتمام خدمت سربازیش به تیم برگشت و در مورد بهروز جعقری نیز باید این را بگم که وی بازیکن ما بود و پس از رفع مصدومیتش با وی به توافق رسیدیم و قرارداد بستیم.
فرزین دبیری اضافه کرد: ما حمید احمدی را نیز از تیم تاسیسات دریایی جذب کرده و در کادرفنی نیز با جواد اصغری مقدم به توافق رسیدیم و وی همچنان سرمربی تیم بوده و ما با کارلوس نیز قرارداد بستیم و وی به عنوان کمک اول کار خواهد کرد.
وی افزود: در پست دروازه بانی هم خداروشکر مشکلی نداریم و با گریتو برزیلی و رضا موثق به توافق رسیدیم و تمدید کردیم و تنها یک بازیکن در پست نوک نیازمندیم که اگر ایرانی باشد ایرانی نباشد از گزینه های خارجی استفاده خواهیم کرد.
مدیر تیم فوتسال دبیری تبریز در پاسخ به اینکه آیا با بلو و طیبی مذاکره ای داشته اید گفت: با بلو مذاکره ای نداشتیم چون او با مس قرارداد داشت و در مورد طیبی نیز باید بگم بخاطر رقم قرارداد بالای طیبی که با دیگر باشگاه ها بسته بود دیدیم با وی مذاکره نکنیم بهتر است چرا که باشگاه دبیری یک باشگاه خصوصی هست و قادر به پرداخت همچین پول هایی را ندارد.
دبیری هدف گذاری باشگاه را در این فصل حضور در سه تیم بالای جدول عنوان کرد و افزود: هدف باشگاه دبیری در فصل جدید حضور در سه تیم بالایی جدول و اگر خدا بخواهد قهرمانی خواهد بود.
وی در ادامه اضافه کرد: امسال هم همانند سال گذشته بحث بومی گرایی را در پیش خواهیم گرفت و با نفراتی که تمدید کردند و جذب کردیم نشان دادیم در بحث بومی گرایی تلاش می کنیم.

منبع:تبریز من

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پسر یکشنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

آقا پسر دارى بومى میکنى با مربى و کمک خارجى قرارداد بستى ؟! دارى بومى میکنى بازیکن خارجى آوردى براى دروازه بانى؟!! پس رضا موثق کى باید بازى کنه ؟؟!!! اون اصغرى مقدم این حرفا رو بهت یاد داده پول رو بدى به بیرونى ها بعد که خوردى زمین بیایى سراغ مربیاى تبریز؟؟!! این همه هزینه کن آخرش هفتم میشى خدا جاى حق نشسته پسر جون!!

نيما یکشنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰

محمد طاهری هم که اوردین تبریز افرین افرین افرین
از مردم مخفی نکنید خوب نیست