کد خبر : 66952
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 خرداد 1395 - 10:11
-

مذاکره فرش آرا با محسن حسن زاده

مذاکره فرش آرا با محسن حسن زاده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فرش آرای مشهد که از زمان هبه امتیاز علم و ادب به این تیم در لیگ برتر حضور دارد همواره نتوانسته خود را در زمره مدعیان قراردهد و از این بابت مورد انتقاد بوده است.این تیم فصل گذشته نتایج بسیار ضعیفی گرفت و در هفته های پایانی بقای خود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فرش آرای مشهد که از زمان هبه امتیاز علم و ادب به این تیم در لیگ برتر حضور دارد همواره نتوانسته خود را در زمره مدعیان قراردهد و از این بابت مورد انتقاد بوده است.این تیم فصل گذشته نتایج بسیار ضعیفی گرفت و در هفته های پایانی بقای خود در لیگ برتر را قعطی کرد تا هیات مدیره این باشگاه را به تکاپو برای تغییراتی در راس فنی تیم برای فصل جدید بیندازد.در شرایطی که این تیم در سالهای اخیر توسط مجید مرتضایی پسر مالک باشگاه هدایت می شد شنیده می شود برای فصل جدید لیگ برتر این مربی روی نمیکت تیم مشهدی نخواهد نشست.گویا هیات مدیره باشگاه شرط تیمداری در فوتسال را عدم حضور مجید مرتضایی روی نیمکت عنوان کرده و در این راستا مدیران باشگاه مذاکره با گزینه های هدایت تیم را آغاز کرده اند.در این باره شنیده می شود طی روزهای گذشته محسن حسن زاده سرمربی قمی فصل گذشته تیم حفاری که پیش از این سابقه حضور روی نیمکت فرش آرا به عنوان کمک مربی را هم داشته مذاکراتی با این تیم داشته تا در صورت توافق هدایت فرش آرا در فصل جدید را بر عهده بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

محسن بیا قم

داریوش یکشنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

آقا محسن سلام . این تیم غصبیه . خودت بهتر میدونی صاحبان اصلیش چه کسانی اند ، چون تو این تیم بازی کردی . آقا محسن، مطمئن باش با این تیم، اگه بهترین های ایران و هم بیاری نتیجه نمیگیری. پشت این تیم فقط آه و نفرینه چند هزار تماشاگر با اخلاق علم و ادبه . خیلی جالبه آقایون بجای اینکه تیم واگذار کنن به علم و ادب دنبال سر مربی هم هستن !!!!