کد خبر : 67085
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 - 15:08
-

حضور فوتسالیست ناشنوای قمی در لیگ فوتسال امارات

حضور فوتسالیست ناشنوای قمی در لیگ فوتسال امارات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم از حضور اسماعیل شاه زید، فوتسالیست ناشنوای قمی در لیگ فوتسال امارات به عنوان اولین ورزشکار ناشنوای قمی شاغل در خارج از ایران خبر داد. سید وحید غیاثی اظهار داشت: اسماعیل شاه زید بازیکن قمی تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان برای بازی در فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم از حضور اسماعیل شاه زید، فوتسالیست ناشنوای قمی در لیگ فوتسال امارات به عنوان اولین ورزشکار ناشنوای قمی شاغل در خارج از ایران خبر داد.
سید وحید غیاثی اظهار داشت: اسماعیل شاه زید بازیکن قمی تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان برای بازی در فوتسال امارات راهی این کشور شده و در تیمی به نام الثقه بازی می‌کند.

وی افزود: شاه زید که سابقه چندین دوره همراهی تیم ملی فوتسال ناشنوایان در مسابقات قهرمانی آسیا و جام جهانی را دارد چندی پیش راهی امارات شد تا به تیم الثقه در شهر شارجه بپیوندد و هم اکنون عضو این تیم است و قرار است به تیمی در لیگ فوتسال افراد سالم این کشور نقل مکان کند.

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم گفت: پیش از این هیچ از یک از ورزشکاران ناشنوای قم در هیچ رشته‌ای در خارج از کشور مشغول به فعالیت ورزشی نبوده‌اند و امیدواریم با توجه به شایستگی‌های فنی شاه زید وی بتواند به زودی در لیگ فوتسال افراد سالم به میدان برود زیرا توانایی آن را دارد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امیر سه شنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳

دمش گرم خداییش.
ان شاءالله هرجاکه هست موفق باشه.
واقعا نحتی برای ما قمیا بلکه برا همه ایرانیا باعث افتخاره…

علی چهارشنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

تیم یاسین پیشرو کی قم رو رها می کنه هر سال داره ضرر می زنه به فوتسال قم