کد خبر : 67057
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 - 11:14
-

خالقی:هدف‌گذاری مقاومت کسب رتبه تک‌رقمی در لیگ برتر است

خالقی:هدف‌گذاری مقاومت کسب رتبه تک‌رقمی در لیگ برتر است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد خالقی اظهار کرد: فصل گذشته در دومین تجربه حضورمان در لیگ برتر فوتسال جایگاه دهم را کسب کردیم و در فصل جدید تلاش مجموعه باشگاه کسب یک رتبه تک رقمی و قرار گرفتن در نیمه نخست جدول ۱۴ تیمی مسابقات است. وی افزود: با شکل گیری هیئت مدیره جدید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد خالقی اظهار کرد: فصل گذشته در دومین تجربه حضورمان در لیگ برتر فوتسال جایگاه دهم را کسب کردیم و در فصل جدید تلاش مجموعه باشگاه کسب یک رتبه تک رقمی و قرار گرفتن در نیمه نخست جدول ۱۴ تیمی مسابقات است.

وی افزود: با شکل گیری هیئت مدیره جدید و نگاه مثبتی که مجموعه اعضا برای موفقیj تیم دارند این هدف دور از دسترس نیست و با کمی تلاش و تدارک مناسب دست یافتنی است.

خالقی با بیان اینکه تمرینات تیم فوتسال مقاومت هفته دوم خود را پشت سر می گذارد، گفت: هفت بازیکن فصل گذشته را حفظ کرده ایم و سه بازیکن لیگ برتری سرباز نیز به تیم پیوسته اند.

وی تصریح کرد: در تلاشیم با موافقت هیئت مدیره و تامین بودجه نسبت به جذب سه بازیکن آزاد نیز اقدام کنیم تا بتوانیم تیم را در نقاطی که نیاز است تقویت کنیم.

مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز سال جاری را سالی پرحجم برای باشگاه مقاومت عنوان کرد و گفت: علاوه بر تیم فوتسال تیم های امید، جوانان و نوجوانان باشگاه نیز در لیگ فوتسال کشور حضور دارند و هدایت و مدیریت این ۴ تیم کار دشواری است.

وی ادامه داد: البته فعالیت های باشگاه محدود به رشته فوتسال نخواهد بود و با اخذ مجوز های لازم قرار است در چندین رشته ورزشی دیگر باشگاه مقاومت البرز فعالیت قهرمانی داشته باشد.

خالقی در پایان گفت: باشگاه مقاومت متعلق به مردم البرز است و تلاش می کند بستر مناسبی را برای رشد و تعالی نخبگان ورزشی این استان فراهم کند در این راه به طور حتم حمایت مسئولان استان یک ضرورت است.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.