کد خبر : 67127
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 خرداد 1395 - 9:57
-

تقوی:این تیم باید سه سال پیش منحل می شد/ فدراسیون باید به قضیه انحلال منصوری ورود کند

تقوی:این تیم باید سه سال پیش منحل می شد/ فدراسیون باید به قضیه انحلال منصوری ورود کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،این روزها شرایط منصوری به حدی بغرنج است که گویا باید خداحافظی این تیم از لیگ برتر را جدی گرفت.اکبر تقوی سرپرست منصوری قرچک از شرایط این روزهای این تیم می گوید: *تیم منصوری از سال ۸۰ در لیگ برتر هست و در این سالها اگر انصاف را رعایت کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،این روزها شرایط منصوری به حدی بغرنج است که گویا باید خداحافظی این تیم از لیگ برتر را جدی گرفت.اکبر تقوی سرپرست منصوری قرچک از شرایط این روزهای این تیم می گوید:

*تیم منصوری از سال ۸۰ در لیگ برتر هست و در این سالها اگر انصاف را رعایت کنیم بالای ۱۰ میلیارد در فوتسال هزینه کرده است. در مقطعی دو سه ساله شهرداری هم به تیم کمک هایی کرد اما عمده هزینه ها شخصی بوده است.البته قبول داریم که شهر قرچک به لحاظ اقتصادی پتانسیل ساپورت یک تیم فوتسال را ندارد اما در جلساتی که داشتیم مسئولان شهر تمایل زیادی به کمک دارند اما توان آنها به گونه ای نیست که بتوان روی آن حساب کرد.

*ما می آییم و با یک سری بازیکن شروع می کنیم ولی درمیانه راه نمی توانیم به تعهدات خود عمل کنیم و روی دست باشگاه طلب می ماند. مطمئن باشد تیم هر جای دیگری غیر از قرچک بود در سه سال گذشته از لیگ کنار کشیده بود.

*:بعد از ماجرای تبانی در سال ۹۰ شکاف بدی در تیم منصوری افتاد و مالک باشگاه به شدت دلسرد شد.کریم منصوری شخصا تیمداری در فوتسال را دوست دارد و به این رشته عشق می ورزد اما مشکلات اقتصادی و بیماری که گریبان ایشان را گرفت شرایط را سخت کرده است. سال گذشته برادرزاده ایشان آمد و بدون چشمداشتی کمک کرد و اگر ایشان نبود در میانه راه به مشکل می خوردیم.

* قهرمانی لیگ چند سال در گرو عملکرد منصوری بوده و در این آزمون سربلند بیرون آمد. این تیم بهترین ملی پوشان را معرفی کرد، دو قهرمانی ،چهار نایب قهرمانی، دو سومی و یک نایب قهرمانی آسیا دارد و با این بضاعت بی نظیر تماشاگر الان شرایط به نحوی است که قادر به ادامه فعالیت نیست و لازم است که اسپانسرها به کمک این تیم بیایند.به نظرم حتی فدراسیون و کمیته فوتسال هم باید به این قضیه ورود کرده و اجازه انحلال این سرمایه فوتسال را ندهند.کریم منصوری طلب میلیاری از تربیت بدنی تهران دارد و پرداخت همین طلب می تواند تیم را سراپا نگه دارد و امیدواریم آنها در این زمینه همکاری کنند.

*به نظرم الان باید دست این تیم را گرفت و زمانی که تیم منحل شد دیگر فایده ای ندارد. الان تصمیم به فروش تیم جدی است و اگر تیم برود آن زمان دیگر نمی توان کاری کرد.تیم کجای ایران برود که این همه تماشاگر داشته باشد.تماشاگران از امام جمعه، شورای شهر و فرمانداری قرچک طلب کمک کرده اند اما اگر دوستان می خواهند این تیم بماند باید اقدامی بکنند.کمک به تیم منصوری می تواند یک دلخوشی برای بقیه تیم های ریشه دار فوتسال هم باشد که اگر زمانی به مشکل خوردند کسی هست که دست آن ها را بگیرد. ما در سه سال گذشته تیم را با دندان کشیدیم و برخی بازیکنان به حق و حقوقشان نرسیدند.امسال بحث انحلال تیم جدی است و علیرغم اینکه مسئولان قرچک هم تمایل زیادی به کمک دارند اما اتفاق خاصی نمی افتد.

*من اصلا برای خودم نمی گویم و هر کس با هر تفکری که می خواهد بیاید کمک کند و من می روم تا منصوری بماند. برخی به جای تیشه زدن به ریشه ها ظرف آبی در دست بگیرند،ریشه ها را آب بدهند تا رشد کند.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

انصاف چهارشنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

تقوى اینا نتیجه حقى هست که از جوان هاى مردم خوردید و پول اونا رو ندادید و حالا تو و مهندس دارید منحل میشید چون کسى براى شما دیگه بازى نمیکنه اگر قراره مثل هر سال تیمدارى کنید همون بهتر منحل بشید بروید دنبال کار خودتون

نام ... چهارشنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

این نتیجه فحاشیه

بازيكن قديم منصوري چهارشنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

اقای تقوی شما باید ٣ساله بیش میرفتی که الان اینجوری نشه شما هر جا بری فساد هم با خودت میبری همه این اتفاقا تیمها که منحل شد شما مقصری بسیج شهر ری شن سای ساوه شما یه روزی ظربه میخوری و از فوتسال محو میشی

هوادار شنبه , ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸

تروخدا تقوی جان منصوری را کنسل نکنید من ساکن قرچک هستم و تعصب زیادی رو منصوری دارم تیم را کنسل نکنید خدا بزرگه