کد خبر : 67208
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 خرداد 1395 - 15:14
-

فردوسی آمادگی حضور در لیگ‌برتر را داراست/ در انتظار تحقق قول آخرین روز لیگ سال قبل هستیم

فردوسی آمادگی حضور در لیگ‌برتر را داراست/ در انتظار تحقق قول آخرین روز لیگ سال قبل هستیم

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: الحمدالله شرایط مالی باشگاه اکنون در شرایط نرمال قرار داشته و حتی رو به بهبود است و ما آمادگی لازم برای اینکه بتوانیم بار دیگر حضوری مناسب در لیگ‌برتر فوتسال داشته باشیم را دارا هستیم. وی افزود: تنها خواسته همه

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: الحمدالله شرایط مالی باشگاه اکنون در شرایط نرمال قرار داشته و حتی رو به بهبود است و ما آمادگی لازم برای اینکه بتوانیم بار دیگر حضوری مناسب در لیگ‌برتر فوتسال داشته باشیم را دارا هستیم.

وی افزود: تنها خواسته همه مجموعه ما تحقق وعده‌هایی است که در روز آخر لیگ‌برتر داده شد و فردوسی به واسطه یک بازی جوانمردانه و جانانه تحسین و نگاه مثبت همه علاقمندان به فوتسال پاک را به خود واداشت. هر چه سریعتر این قول‌ها تحقق پیدا کند قطعا می‌توانیم تمرینات خود را زودتر شروع کرده و حضوری بهتر داشته باشیم.

مدیرعامل فردوسی مشهد با بیان اینکه به محض اعلام کمیته فوتسال این تیم آمادگی شروع تمرینات خود را برای حضور در لیگ‌برتر داراست، متذکر شد: در مجموعه بازیکنان ما تغییر خاصی انجام نشده است و ما انشاالله با همان ترکیب و حتی اضافه شدن مهره‌های مکمل می‌توانیم امسال حضوری بهتر در لیگ داشته باشیم و روزهای تلخ را به فراموشی بسپاریم.

وی تصریح کرد: به حق که مشکلات مالی در فراز و نشیب سال گذشته فردوسی تاثیرگذار شد والا فردوسی در نیم‌فصل اول سال گذشته هم نشان داد که حتی با اضافه شدن چند بازیکن می‌تواند در کورس بالانشینان قرار گیرد.

مصطفی نعمتی در خاتمه توجه ویژه کمیته فوتسال و همچنین سید رضا افتخاری به باشگاه فردوسی به عنوان باشگاهی که اذهان را به پاکی فوتسال ایران مطمئن کرد را خواستار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ابی پنجشنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵

مگه سره گردنه س …هرکی هرکیه….تیم های دیگه زحمت کشیدن اومدن بالا و یه سری تیم تو لیگ برتر موندن….حالا شما که با تبانی هم اومدید لیگ برتر بازم بمونید تو لیگ…واقعا باید دراین فدراسیون رو گل گرفت..

چوکو شاه حسینی پنجشنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹

با احترام ب همه مشهدی های عزیز و بازیکنای فردوسی …
آقای نعمتی آخه رو چه حسابی و منطقی میخآین دوباره بیان لیگ برتر ….
خدا پدرت و بیامرزه رفتین لیگ یک …برید زحمت بکشید و مث تیمهای دیگه دوباره بیان بالا چرا میخاین حق تیمهای دیگه رو بخورین……