کد خبر : 67263
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1395 - 9:56
-

شروع تمرینات مس سونگون از اول تیرماه

شروع تمرینات مس سونگون از اول تیرماه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون از عزم جدی خود و تیم مدیریتی این باشگاه برای کسب موفقیت های جدید در لیگ امسال و رسیدن به جایگاه های بالاتر خبر داد. حامد نجفی با تأکید بر حضور مقتدرانه تیمش در رقابت های امسال لیگ برتر خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون از عزم جدی خود و تیم مدیریتی این باشگاه برای کسب موفقیت های جدید در لیگ امسال و رسیدن به جایگاه های بالاتر خبر داد.
حامد نجفی با تأکید بر حضور مقتدرانه تیمش در رقابت های امسال لیگ برتر خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های کلان در راستای بستن تیمی منسجم و خوب برای لیگ امسال از ماه ها قبل و با همکاری و هماهنگی سرمربی تیم و دیگر مدیران باشگاه انجام گرفته و ما به زودی تمرینات آماده ساطی تیم برای حضوری موفق در لیگ پیش رو را آغاز خواهیم کرد.
وی افزود: با درخواست و هماهنگی آقای افضل و پی گیری سرپرست تیم آقای حیدرزاده ، بازیکنان تیم برای حضور درتبریز و تمرینات آماده سازی پیش از فصل فراخوانده شده اند و قرار است از روز شنبه تمامی بازیکنان در اختیار باشگاه و کادر فنی باشند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون در عین حال افزود: تمرینات تیم از روز سه شنبه آینده و با حضور آقای افضل سرمربی تیم و کادرفنی استارت خواهد خورد و من امیدوارم با با برنامه ریزی مناسبی که کادر فنی از یک سو و تیم مدیریتی باشگاه از سوی دیگر انجام داده ایم ، امسال سال موفق تری برای مس سونگون باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.