کد خبر : 67275
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1395 - 10:35
-

شمسایی:مهمترین مشکل فوتسال قم مدیریت است/وضعیت فعلی را به صلاح فوتسال قم نمی دانم/دلم برای فوتسال قم به عنوان قطب فوتسال ایران می سوزد

شمسایی:مهمترین مشکل فوتسال قم مدیریت است/وضعیت فعلی را به صلاح فوتسال قم نمی دانم/دلم برای فوتسال قم به عنوان قطب فوتسال ایران می سوزد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی سرمربی سابق نماینده قم در لیگ برتر خاطرنشان کرد: بدون تردید قم یکی از قطب های بزرگ فوتسال کشور است ولی به دلیل سوء مدیریت ها، حمایت نشدن از سوی مسئولان و رقابت برخی برای مطامع شخصی، وارد چالش شده و به حق خود نرسیده است.  مهمترین مشکل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی سرمربی سابق نماینده قم در لیگ برتر خاطرنشان کرد: بدون تردید قم یکی از قطب های بزرگ فوتسال کشور است ولی به دلیل سوء مدیریت ها، حمایت نشدن از سوی مسئولان و رقابت برخی برای مطامع شخصی، وارد چالش شده و به حق خود نرسیده است.  مهمترین مشکل فوتسال قم، مدیریت است و اگر مدیریت خوبی درفوتسال قم حاکم باشد، این تیم ظرفیت قهرمانی درلیگ ایران و آسیا را دارد.
شمسایی که از مربیان سرشناس لیگ برتر می باشد، گفت: حدود یک ماه تا آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران زمان باقی مانده و سایر تیم ها دنبال یارگیری و جذب بازیکن هستند ولی فوتسال قم هنوز اندر خم یک کوچه است و این برای دوستداران این تیم دردآور می باشد.
وی گفت: به عنوان فردی که سال ها در فوتسال قم حضور داشته و از نزدیک با این رشته ورزشی در این استان آشنا هستم می گویم، برخی اسپانسرها بیشتر دنبال استفاده های اقتصادی از تیم هستند و این به تیم ضربه می زند.
وی اظهار داشت: بعد از محمد شفیعی که به عنوان ارم کیش این تیم را مدیریت می کرد، هیچ کس دیگری نتوانست فوتسال قم را ساماندهی و آن گونه که باید در لیگ تقویت کند.
شمسایی بیان داشت: جوانان با استعداد قمی به دلیل وضعیت حاکم بر فوتسال، هدر می روند، بنده همیشه حامی فوتسال قم بوده و هستم و این وضعیت فعلی را به صلاح قم نمی دانم.
وی ادامه داد: بازیکنان با انگیزه و مستعد فوتسال قم اکنون در وضعیت بیم و امید قرار دارند و تکلیف آنها برای فصل بعدی مشخص نیست.
شمسایی بیان داشت: باید متولی خوب و قوی برای فوتسال قم پیدا شود، درطول سالهای حضورم در فوتسال قم مدیریت های اشتباه و سوء مدیریت را در این تیم لمس کردم و این نوع مدیریت ها، تیم را به چنین روزی انداخت.
وی که در چهار فصل قبل در ابتدای لیگ ماموریت بستن تیم فوتسال قم را در لیگ برتر برعهده داشت، گفت: بیشتر سال ها تیم فوتسال قم را می بستم و اکنون غصه می خورم که وضعیت این تیم مناسب نیست.
شمسایی با بیان خاطراتی از وضعیت نابسامان مدیریت فوتسال قم در دوره های قبل گفت: سه سال پیش تیم فوتسال قم در صدر جدول بود ولی بنده از این تیم فرار کردم.
وی اظهار داشت: اختلافات درونی، ترجیح منافع شخصی بر منافع تیم و سوء مدیریت ها، بسیار به این تیم ضربه زد، به گونه ای که با وجودی تیم هشت هفته از لیگ گذشته بود هیچ کدام از اعضای تیم یک ریال هم پول نگرفته بودند.
شمسایی خاطرنشان کرد: در آن زمان یک شرکت داشتیم و بعد از چهار برد سنگین، از شرکت شخصی خود، مقداری پول بین بازیکنان تیم توزیع کردیم، اینها درد فوتسال قم است.
وی اظهار داشت: شنیده شده است، باشگاه یاسین پیش رو نیز ابتدا خوب وارد شده ولی قرارداد بازیکنان را تسویه نکرده است، این خلاف قوانین فوتسال است و به بازیکنان لطمه می زند.
شمسایی راهکار برون رفت فوتسال قم از وضعیت فعلی را خصوصی سازی دانست و گفت: این تیم باید طبق اصل ۴۴ قانون اساسی به بخش خصوصی واگذار شود، بخش دولتی اگر ترس سقوط و تضعیف تیم را دارد باید ضمانت های لازم را بگیرد.
وی که در زمان ارم کیش، ماهان تندیس، تربیت بدنی و صبا سرمربی فوتسال قم بود، گفت: در قم عده ای تنها به خاطر منافع شخصی و کسب امتیازهایی در کنار تیم قرار می گیرند و از این وضعیت سوء استفاده می کنند.
با وجودی که مسابقات لیگ برتر فوتسال از ششم مردادماه سال جاری آغاز می شود ولی تکلیف تیم قم هنوز مشخص نیست وتاکنون اسپانسری برای حمایت از این تیم پیدا نشده است.
باشگاه یاسین پیش رو قم نیز تنها شرط حضور در فوتسال قم را دریافت امتیاز کامل تیم می داند.
تیم فوتسال یاسین پیش رو قم در فصل قبل رتبه ششم لیگ برتر را کسب کرد.

منبع:ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی شنبه , ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰

امیر خان کارت درسته .

فوتسال قم شنبه , ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶

عشقی امیر خان. لعنت به افراد سود جو . منفعت طلب که خودشون فکر میکنند دلسوز فوتسال قم هستن اما فقط تبر یزن به ریشه های ورزش قم هستن. هوادارای قمی واقعی (نه لیدرای سابق که اجیر میشدن) همه ی این افراد و خصوصیات اخلاقی رفتاریشونو میدونیم و هیچ کدوم دوست نداریم به این شکل تو قم تیم داری بشه. حیف این همه جوون. فوتسال قم واقعا رو به نابودی هست. از کیفیت جام رمضان ۱۰ سال پیش با الن وضع ورزش تو قم کاملا هویداست… حیف و تاسف و غم و غصه برای ما علاقه مندا و دلسوزا حیف