کد خبر : 67386
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 خرداد 1395 - 10:49
-

ریشه مشکلات فوتسال قم؛ ضعف در تصمیم‌گیری

ریشه مشکلات فوتسال قم؛ ضعف در تصمیم‌گیری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی که فوتسال‌دوستان قمی این روزها هنوز در انتظار تعیین تکلیف حامی نماینده فوتسال قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور هستند اما رقبای تیمی که قرار است نماینده قم در هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باشند مشخص شده است. ۳ نایب قهرمانی فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی که فوتسال‌دوستان قمی این روزها هنوز در انتظار تعیین تکلیف حامی نماینده فوتسال قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور هستند اما رقبای تیمی که قرار است نماینده قم در هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باشند مشخص شده است.

۳ نایب قهرمانی فوتسال قم در لیگ برتر فوتسال

نماینده قم یکی از تیم‌های حاضر در بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خواهد بود، تیمی که در تمام ادوار گذشته با نام‌های مختلفی همچون فراز، ارم‌کیش، کیش‌ایر، هیات فوتبال، صبای قم، ماهان‌تندیس و یاسین‌پیشرو مقابل رقبای لیگ برتری به میدان رفته است.

مروری بر دوره‌های قبلی بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بیانگر این است که نماینده فوتسال قم در زمره تیم‌های با سابقه این مسابقات قرار دارد، فوتسال قم در تمام دوره‌های سپری شده این رقابت‌ها در لیگ برتر حضور داشته و بهترین رتبه‌ای که کسب کرده مقام‌‌های نایب قهرمانی دور‌ه‌های ششم، دهم و چهاردهم‌ هستند.

نمایندگان فوتسال قم در ۱۷ دوره حضور خود در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتسال کشور یعنی لیگ برتر، البته رتبه‌های سوم،‌ چهارم و ششمی نیز کسب کرده است و در این فصول با سرمربیان مطرح و نام آشنایی برابر رقبای لیگ برتر صف‌آرایی کرده است.

مربیانی نظیر سیدمهدی ابطحی،‌ صادق ورمزیار، سیدحسین حسینی، حسین شمس، سیدمهدی غیاثی، محسن حسن‌زاده، رضا کردی، ابوالفضل ثانی، امیر شمسایی، قدرت‌الله باقری، سیدوحید غیاثی، علی رعدی و چند مربی هدایت نمایندگان قبلی قم در بازی‌های لیگ برتر فوتسال را عهده‌دار بوده‌اند و با توجه به کسب سه نایب قهرمانی در دوره‌های ششم،‌ دهم و چهاردهم حسین شمس، سید مهدی ابطحی و محسن حسن‌زاده موفق‌ترین مربیان نمایندگان فوتسال قم در این ادوار به شمار می‌روند.

تنها قهرمانی فوتسال قم در جام حذفی سال ۱۳۹۳ کشور

در حالی که هر ساله همگان انتظار دارند نماینده فوتسال قم با مدیریتی صحیحی، حضور به موقع در نقل و انتقالات و حمایت مالی مناسب یکی از مدعیان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگا‌ه‌های کشور باشد اما سرنوشت مبهمی که اکنون در انتظار فوتسال قم قرار دارد خبر از نابسامانی نماینده قم در آستانه لیگ جدید می‌دهد.

آخرین موفقیت مهم فوتسال قم در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مقام نایب‌قهرمانی صبا در دوره چهاردهم باز می‌گردد و بعد از آن در سه دوره اخیر رقابت‌های لیگ برتر نمایندگان قم در نهایت مقامی بهتر از رتبه ششم به دست نیاورده‌اند.

تنها در خرداد ماه سال ۱۳۹۳ بود که نماینده فوتسال قم با نام ماهان‌تندیس و سرمربیگری محسن حسن‌زاده خود را به دیدار نهایی نخستین دوره رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور رساند و با غلبه بر تیم میثاق تهران موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

در تلاش برای به دست آوردن آخرین خبرها از وضعیت تیم فوتسال قم و اینکه آیا حامی مالی سال قبل این تیم یعنی شرکت یاسین‌پیشرو تصمیمی برای تیم‌داری در لیگ هجدهم فوتسال باشگاه‌‌های برتر کشور دارد یا خیر، ابتدا به سراغ مدیر رسانه‌ای این تیم رفت و محمدجعفر عابدی اظهار کرد: این موضوع را در ارتباط با مدیر کل ورزش و جوانان و مدیرعامل یاسین‌پیشرو پیگیری کردم و ظاهرا برای این منظور قرار است یک جلسه برای تصمیم‌گیری بین طرفین برگزار شود و در نهایت از طریق یک نشست خبری با حضور اصحاب رسانه اطلاع رسانی کامل برای رسانه‌ها و علاقمندان به فوتسال در خصوص نحوه حضور نماینده قم در لیگ جدید فوتسال باشگاه‌های کشور انجام شود.

وی عنوان کرد: در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی در محافل مختلف ورزشی در خصوص اینکه آیا یاسین‌پیشرو در لیگ برتر فوتسال تیمداری می‌کند یا خیر؟ بر سر زبان‌ها قرار دارد اما ما نیز هنوز منتظریم که این شرکت در این خصوص تصمیم نهایی خود را بگیرد.

فوتسال قم هر ساله با چنین چالشی مواجه است

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم عنوان کرد: در هر حال به زودی تکلیف نماینده قم در فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص خواهد شد اما امیدواریم که با انگیزه‌ای که برای بخش خصوصی ایجاد می‌شود، در لیگ جدید فوتسال باشگاه‌های برتر کشور نماینده قم با وضعیت مناسبی به میدان برود.

وی عنوان کرد: فوتسال قم هر ساله با چنین چالشی مواجه است و در فاصله اندک تا آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال همواره دغدغه علاقمندان به این رشته این است که چه بازیکنانی به این تیم می‌آیند و مدیریت و وضعیت مالی تیم چه سرنوشتی دارد و امسال نیز این اتفاق رخ داده است.

عابدی بیان کرد: سال گذشته به دلیل اینکه وضعیت تیم تا چند روز مانده به شروع لیگ مشخص نبود، همین قضیه تکرار شد و امسال نیز به دلیل تداوم این شرایط، بازیکن شاخص تیم یعنی علیرضا وفایی به دلیل اینکه نگران آینده کاری خود بود راهی یک تیم دیگر لیگ برتری شد.

وی تصریح کرد: فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حدود پنج هفته دیگر رسما آغاز می‌شود و تداوم روند بلاتکلیفی نماینده قم چیزی جز ضرر برای آینده این تیم ندارد و مطمئنا بار دیگر فوتسال قم و علاقمندان به این رشته در حسرت قهرمانی خواهند ماند.

مدیر رسانه تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم تاکید کرد: به دلیل اینکه هر ساله وضعیت مالی تیم و حامی آن مشخص نیست، بازیکنان شاخص و کلیدی فوتسال قم در سایر تیم‌ها بازی می‌کنند و هرگز نتوانسته‌ایم یک بار به صورت جدی یک مدیریت قوی ایجاد کنیم تا تمام ظرفیت فوتسال قم را در کنار هم جمع‌آوری کرده و از آن برای به دست‌ آوردن نخستین قهرمانی فوتسال قم در تاریخ لیگ برتر استفاده کنیم.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.