کد خبر : 67412
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 خرداد 1395 - 15:08
-

کمک وزارت امور خارجه برای ویزای ملی پوشان/ دیدار با مسئولان عالی رتبه قبل از جام جهانی

کمک وزارت امور خارجه برای ویزای ملی پوشان/ دیدار با مسئولان عالی رتبه قبل از جام جهانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید رضا افتخاری دیروز در مراسم قرعه کشی لیگ برتر ۹۵ با ارئه گزارشی از لیگ فصل گذشته، توضیحاتی نیز در مورد وضعیت تیم ملی داد. رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه ارتباط خوبی بین کمیته فوتسال و نهاد ریاست جمهوری شکل گرفته است گفت: دو نامه از نهاد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید رضا افتخاری دیروز در مراسم قرعه کشی لیگ برتر ۹۵ با ارئه گزارشی از لیگ فصل گذشته، توضیحاتی نیز در مورد وضعیت تیم ملی داد.
رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه ارتباط خوبی بین کمیته فوتسال و نهاد ریاست جمهوری شکل گرفته است گفت: دو نامه از نهاد ریاست جمهوری به دستمان رسیده تا نیازهایمان را برای جام جهانی مطرح کنیم. ما نیز در پاسخ نوشتیم فعلا به چیزی نیاز نداریم. همچنین قرار شده است وزارت امور خارجه برای تهیه ویزای کلمبیا اقدامات لازم را انجام دهد. چرا که این کار بسیار سختی برای ما بود و ملی پوشان باید به ترکیه می رفتند و از طریق کشور ثالث ویزا می گرفتند.
وی افزود: وزارت امور خارجه با مسئولان امور خارجه کلمبیا نامه نگاری می کنند تا نیازی به سفر بازیکنان ما به ترکیه نباشد.
افتخاری همچنین از رایزنی برای دیدار با مسئولان عالی رتبه کشوری خبر داد و افزود: پشت پرده در حال مذاکره هستم و قرار شده بعد از شروع اردوهای تیم ملی دو دیدار مهم داشته باشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.