کد خبر : 67455
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تیر 1395 - 10:31
-

منتخب برزیل در تیم الریان/ قطری‌ها دست به دامن پنج بازیکن خارجی!

منتخب برزیل در تیم الریان/ قطری‌ها دست به دامن پنج بازیکن خارجی!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های جهان در حالی در کشور قطر برگزار می‌شود که تیم تاسیسات دریایی ایران در گروه اول در کنار دینامو مسکو روسیه، بارسلونا اسپانیا و کارلوس باربوسا برزیل قرار دارد. تیم الریان قطر هم که با سهمیه میزبانی در این مسابقات حضور دارد، با اسپورت لیسبون پرتغال،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های جهان در حالی در کشور قطر برگزار می‌شود که تیم تاسیسات دریایی ایران در گروه اول در کنار دینامو مسکو روسیه، بارسلونا اسپانیا و کارلوس باربوسا برزیل قرار دارد.

تیم الریان قطر هم که با سهمیه میزبانی در این مسابقات حضور دارد، با اسپورت لیسبون پرتغال، مگنوس برزیل و اینترمویستار اسپانیا همگروه شده است.

نکته جالب اینجاست که تیم الریان برای این مسابقات پنج بازیکن خارجی دیگر به خدمت گرفته است. الریانی‌ها از دیگر تیم‌های حاضر در قطر چهار بازیکن برزیلی و یک بازیکن اسپانیایی قرض گرفته‌اند تا با قدرت بالا در جام باشگاه‌های جهان حضور یابند.

سرمربی الریان اسپانیایی است و چهار بازیکن برزیلی به نام‌های ارتور، رودریگو هورشی، تیاگو جربی و سرخیو روخا و یک دروازه‌بان اسپانیایی به نام سیدس را به عنوان یار کمکی به تیم خود اضافه کرده است.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.