کد خبر : 67548
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 تیر 1395 - 13:04
-

پرچم سفید ترابیان در آستانه جام جهانی فوتسال!

پرچم سفید ترابیان در آستانه جام جهانی فوتسال!
رئیس کمیته فنی فوتسال که با مصاحبه های تندش حسابی مسئولان کمیته فوتسال و تیم ملی را عصبانی کرده بود، می گوید برای حفظ آرامش در آستانه جام جهانی با افتخاری تعامل خواهد کرد اما نه از طریق کمیته فنی.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اختلاف بین عباس ترابیان به عنوان رئیس کمیته فنی با رضا افتخاری به عنوان رئیس کمیته فوتسال، اغلب رویدادهای فوتسالی را در ماه‌های اخیر تحت الشعاع خود قرار داده بود و مصاحبه‌های تند این دو علیه یکدیگر بارها فوتسال کشور را تب‌دار کرد. یکی از برنامه‌های تاج نیز بعد از تکیه زدن بر صندلی ریاست فدراسیون حل این اختلاف کهنه بود. از همین رو به دنبال افزایش این تنش‌ها و مصاحبه تند ترابیان درباره حضور ملی پوشان در جام رمضان امارات، تاج دست به کار شد و در جلسه‌ای با حضور طرفین و کفاشیان به این معضل رسیدگی کرد.

در این جلسه که گفته می‌شود ساعت‌ها طول کشیده، اعضا به ادامه فعالیت کمیته فنی رای داده‌اند اما با این شرط که دو طرف به حفظ تعامل پایبند باشند.

عباس ترابیان در این زمینه گفت: من فوتسال را یکی از بچه‌های خودم می‌دانم و حاضرم برای موفقیت آن، این تعامل را برقرار کنم. ما در فاصله کمتر از سه ماه تا جام جهانی باید تمام تمرکز خودمان را بگذاریم تا تیم ملی به حاشیه نرود و در جوی همراه با آرامش برای مسابقات آماده شود.

رئیس کمیته فنی ادامه داد: در جلسه‌ای که با حضور بنده و آقایان تاج، کفاشیان و افتخاری برگزار شد هماهنگی‌هایی کردیم و به شخصه اعلام آمادگی کردم تا دست به دست هم بدهیم و فوتسال به موفقیت نزدیک کنیم. خوشبختانه از این پیشنهاد استقبال هم شد. بالاخره باید موضوع را باهم دیگر حلاجی کنیم. من حاضرم هر جا که نیاز باشد کمک کنم و دوستان هم مخالفتی با این ماجرا ندارند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا منظورش از تعامل ارائه نظراتش از طریق کمیته فنی و پذیرش آن‌ها از جانب کمیته فوتسال است، گفت: خیر این تعبیر درست نیست. من دست برادری دادم و قرار شد تعامل به این شکل باشد که همه ما موفقیت فوتسال را هدف غایی خود قرار دهیم. ضمن اینکه بنده در چند روز اخیر یکی، دو بار، خارج از چارچوب کمیته فنی با آقای افتخاری جلسه داشته‌ام و در حال تعامل هستیم.

ترابیان همچنین از منتفی شدن حضورش در قطر و همراهی تیم تاسیسات دریایی در جام باشگاه‌های جهان خبر داد و گفت: موضوع حضورم در قطر به شکل بدی عنوان شد. من هم عزتم را با چیزی معامله نمی‌کنم. دوستان فکر کردند می‌خواهم برای گردش و خوشگذرانی به قطر بروم. این را به آدمی نسبت دادند که سفرهای خارجی متعددی رفته است. در حالی که هیچ کس در این گرما برای تفریح به قطر نمی‌رود! بنابراین نخواستم خودم را کوچک کنم و از طرفی هم احساس کردم تاسیسات دریایی احتیاج چندانی در قطر به من ندارد.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.