کد خبر : 67610
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 تیر 1395 - 12:17
-

راهروی باشگاه، هتل اقامت داوران لیگ دو!

راهروی باشگاه، هتل اقامت داوران لیگ دو!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، همیشه از اشتباهات داوری می گوییم اما اینبار حکایتی اسفبار از اسکان داوران لیگ دو را بخوانید. ماجرا از این قرار است که در یکی از بازی های برگزار شده هفته یازدهم لیگ دسته دوم، تیم میزبان به تیم داوری مسابقه در راهروی باشگاه اسکان می دهد!   ظاهرا مسئولین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، همیشه از اشتباهات داوری می گوییم اما اینبار حکایتی اسفبار از اسکان داوران لیگ دو را بخوانید.

ماجرا از این قرار است که در یکی از بازی های برگزار شده هفته یازدهم لیگ دسته دوم، تیم میزبان به تیم داوری مسابقه در راهروی باشگاه اسکان می دهد!

محل اسکان داوری

 

ظاهرا مسئولین تیم میزبان درگذشت برادر سرمربی تیم شان را دلیل این اتفاق عنوان کردند و نسبت به محل اسکان داده شده از گروه داوری مسابقه عذرخواهی کرده اند.

مناسب نبودن محل اسکان داوران فقط به این بازی مربوط نمی شود چرا که در برخی از شهرهای دیگر نیز محل هایی نامناسب را برای اسکان تییم داوری تدارک می بینند که جای تاسف دارد. به راستی اگر تیم ها هزینه اسکان هتل داوران و ناظران مسابقه را نمی توانند پرداخت کنند، به چه دلیل و با چه امیدی در مسابقات شرکت می کنند؟

از آنجایی که همیشه انتظار داشته و داریم تا وضعیت داوری کشورمان خوب باشد و اشتباهات آنان نیز کم شود، به راستی با این شرایط می توان چنین انتظاری داشت؟ با امکانات بسیار اندکی که در اختیار داوران گذاشته شده و با محل هایی که برای اسکان آنان تدارک دیده می شود، نمی توانیم انتظار زیادی از داوری مسابقات داشته باشیم.

در همه جای دنیا بهترین امکانات برای داوران تدارک دیده می شود تا با خیالی آسوده تنها به قضاوت خود فکر کنند، اما در کشورمان داوران نه تنها با دغدغه های گوناگون فکری وارد زمین مسابقه می شوند بلکه باید نگران محل اسکان خود نیز باشند!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.