کد خبر : 67786
تاریخ انتشار : شنبه 5 تیر 1395 - 11:05
-

تاسیسات،در گام دوم مقابل قهرمان فوتسال برزیل

تاسیسات،در گام دوم مقابل قهرمان فوتسال برزیل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم تاسیسات دریایی تهران که بامداد امروز در نخستین بازی خود در مسابقات جام باشگاه های جهان به مصاف بارسلونا رفت، بامداد فردا در دیداری دشوار با قهرمان برزیل روبرو می شود. حضور قدرتهای جهان در مسابقات قطر امیر شمسایی که مثل جام باشگاه های آسیا نام او به عنوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم تاسیسات دریایی تهران که بامداد امروز در نخستین بازی خود در مسابقات جام باشگاه های جهان به مصاف بارسلونا رفت، بامداد فردا در دیداری دشوار با قهرمان برزیل روبرو می شود.

حضور قدرتهای جهان در مسابقات قطر

امیر شمسایی که مثل جام باشگاه های آسیا نام او به عنوان سرمربی تاسیسات دریایی اعلام شده تیم های حاضر در این جام را قدرتمند دانست. شمسایی در گفتگو با رسانه های قطری تاکیدکرد: ابتدا از فدراسیون قطر تقدیر و تشکر می‌کنم زیرا توانسته به بهترین شکل ممکن اقدامات لازم را برای برگزاری بهتر این تورنمنت انجام داده است. قطر گلچینی از بهترین تیم‌های باشگاهی فوتسال در جهان را از قاره‌های اروپا، آمریکای جنوبی و آسیا جمع کرده است.تمام تیم‌های حاضر در این تورنمت بهترین هستند. در گروه ما دینامو موسکو، باربوسای بزریل و بارسلونا هستند و آنها تیم‌های قدرتمندی هستند. البته ما پیش از این تجربه بازی با تیم‌های قدرتمند در مسابقات مختلف را داشتیم.

شمسایی،فالکائو و لوزانو چهره های سرشناس

سه چهره مطرح فوتسال جهان از محبوب ترین بازیکنان در این مسابقات هستند.فالکائو ستاره برزیل فوتسال که در تیم مگنوس و در گروه دوم رقابتها قرار دارد مورد توجه شدید رسانه هاست.وحید شمسایی آقای گل جهان که کاپیتان تاسیسات دریایی است نیز به عنوان یکی از چهره های مطرح از او یاد می شود و ریکاردینیو جادوگر پرتغالی هم در تیم اینتر موییستار حضور دارد و قرار است از جام رمضان امارات به این پیکارها بیاید.همچنین خاویر لوزانو مربی مطرح فوتسال جهان که هدایت تیم بارسلونا را قرار دارد از سرشناس ترین چهره های حاضر در این رقابتهاست.او در اردوی تیم تاسیسات حضور پیدا کرد و به خوش و بش با شمسایی هم پرداخت.

شمسایی در نشست خبری چه گفت؟

وحید شمسایی روز پنجشنبه در نشست خبری این رقابتها شرکت کرد. او در حالی که مجید رئیسی را هم در کنار خود به این نشست خبری آورده بود از سطح بالای این مسابقات سخن گفت و تاکید کرد که تاسیسات دریایی برای دفاع از اعتبار فوتسال ایران به این مسابقات می آید.شمسایی پیش از ترک ایران هم گفته بود: هیچ تیمی در هیچ تورنمنتی بدون انگیزه وارد نمی‌شود. ما هم برای این تورنمنت و بخصوص بازی با بارسا انگیزه زیادی داریم. هرچند پنج بازیکن اصلی خود را از دست داده‌ایم و بازی تدارکاتی مناسبی نداشته ایم ولی دنبال توجیه نیستیم و دنبال عملکرد خوب در این بازی‌ها هستیم.

حریف دوم تاسیسات چه تیمی است؟

کارلوس باربوسا در سال ۱۹۹۶ با قهرمانی در مسابقات قهرمانی ایالت ریو گرانده جنوبی موفق شد به لیگ ملی برزیل صعود کند. این تیم ۵ سال بعد، یعنی در سال ۲۰۰۱ موفق به کسب نخستین قهرمانی خود در لیگ ملی برزیل شد و روند قدرت‌نمایی خود در فوتسال جهان را آغاز کرد. کالوس باربوسا در سال ۲۰۰۱ جام حذفی برزیل (تاسا) را نیز کسب کرد. هرچند برخی این تیم را قهرمان جام بین‌قاره‌ای در سال ۲۰۰۱ نیز می‌دانند ولی در منابع رسمی از تیم فوتسال اولبرا دیگر تیم ایالت یو گرانده جنوبی یاد کرده‌اند.بهترین باشگاه فوتسال جهان در سال ۲۰۰۷، با قهرمانی در جام باشگاه‌های آمریکای مرکزی در سال ۲۰۰۲ نخستین جام بین‌المللی خود را کسب کرد و در همان سال سوپر کاپ آمریکایی را نیز به تالار افتخارت خود افزود.کارلوس باربوسا با ۵ قهرمانی در لیگ فوتسال برزیل پرافتخارترین تیم این مسابقات است. همچنین از این تیم بدلیل کسب مقام‌های متعدد ملی و بین‌المللی به عنوان برترین تیم فوتسال برزیل یاد می‌شود. عنوانی که باعث شد تا آنا آملیا لموس، سناتور ایالت ریو گرانده جنوبی طرح انتخاب شهر کارلوس باربوسا به عنوان پایتخت فوتسال برزیل را در سال ۲۰۱۳ به مجلس آن کشور ارائه کند.از بازیکنان مطرح تاریخ این تیم می‌توان به بتائو، وینیسیوس، گابریل، گوستاوو، جوآن، کارلینهوس، مارکینیو و پله جونیور نام برد.

برنامه بازی های روز دوم

مثل روز اول با توجه به فاصله زمانی ایران با قطر، بازی تاسیسات دریایی به بامداد یکشنبه موکول می شود. برنامه بازی ها به شرح زیر است:

۵ تیر۹۵

بازی ۵: بارسلونای اسپانیا – دینامو مسکوی روسیه / ساعت ۲۲:۳۰ – ورزشگاه اسپایر

بازی ۶: مگنوس برزیل – الریان قطر / ساعت ۲۲:۳۰ – ورزشگاه علی بن حامد

۶ تیر ۹۵

بازی ۷: کارلوس باربوسا – تأسیسات دریایی / ساعت ۰۰:۱۵ – ورزشگاه اسپایر

بازی ۸: اینترمویستار اسپانیا – لیسبون بنفیکای پرتغال / ساعت ۰۰:۱۵ – ورزشگاه علی بن حامد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بروبچه کرج شنبه , ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

سلطان فوتسال فقط محسن منتظمی

ناشناس شنبه , ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴

صدا سیما بازی ها را پخشش نمیکنه؟؟؟