کد خبر : 67821
تاریخ انتشار : شنبه 5 تیر 1395 - 17:51
-

حضور طاهری و سلطانی در دبیری منتفی شد

حضور طاهری و سلطانی در دبیری منتفی شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مالک باشگاه دبیری تبریز درباره برنامه‌های تیم دبیری درفاصله یک ماه تا شروع لیگ برتر، تصریح کرد: به تازگی اردویی را در اردبیل به اتمام رسانده‌ایم و از دوشنبه دوباره در تبریز وارد تمرین‌ها می شویم. همچنین “مورنو” بازیکن راس برزیلی به زودی به ایران می‌آید تا در تست پزشکی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مالک باشگاه دبیری تبریز درباره برنامه‌های تیم دبیری درفاصله یک ماه تا شروع لیگ برتر، تصریح کرد: به تازگی اردویی را در اردبیل به اتمام رسانده‌ایم و از دوشنبه دوباره در تبریز وارد تمرین‌ها می شویم. همچنین “مورنو” بازیکن راس برزیلی به زودی به ایران می‌آید تا در تست پزشکی شرکت کند. امیدواری زیادی به این بازیکن داریم چرا که کارنامه مناسبی دارد. او در لیگ‌های روسیه و برزیل بازی کرده و عضو تیم ملی برزیل هم بوده است. همچنین در هجده سالگی برای فولاد ماهان اصفهان بازی می‌کرده و از همین رو شناخت خوبی از لیگ ایران دارد.

دبیری اضافه کرد: با قطعی شدن حضور مورنو، جذب حسین سلطانی و محمد طاهری منتفی شد. ما در فصل نقل و انتقالات با حمید احمدی، بهروز جعفری و نادر حنیفی به توافق رسیدیم و به دنبال این هستیم تا در فصل جدید به مقام قهرمانی دست یابیم. با این حال چنانچه قهرمان نشویم اما رتبه‌ای بهتر از پارسال کسب کنیم، خوشحال خواهیم بود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.