کد خبر : 67808
تاریخ انتشار : شنبه 5 تیر 1395 - 14:54
-

هشدار افتخاری به تیم‌ها در خصوص آماده شدن برای حضور در لیگ برتر/تیمی نتواند تیمداری کند باید امتیازش را واگذار کند

هشدار افتخاری به تیم‌ها در خصوص آماده شدن برای حضور در لیگ برتر/تیمی نتواند تیمداری کند باید امتیازش را واگذار کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری در خصوص شرایط تیم‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای اظهار داشت: باتوجه به اینکه تمامی باشگاههای لیگ برتری باید با اخذ گواهینامه حرفه ای از AFC، در مسابقات حضور داشته باشند، کمیته فوتسال برنامه ریزی های خود را در این خصوص انجام داده و باید از این پس طبق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری در خصوص شرایط تیم‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای اظهار داشت: باتوجه به اینکه تمامی باشگاههای لیگ برتری باید با اخذ گواهینامه حرفه ای از AFC، در مسابقات حضور داشته باشند، کمیته فوتسال برنامه ریزی های خود را در این خصوص انجام داده و باید از این پس طبق این برنامه ها پیش رویم تا لیگ حرفه ای تری داشته باشیم.
وی افزود: اینکه برخی از تیم ها با توجه به شرایط مالی که دارند، نمی توانند در لیگ بمانند، به طبع باید امتیاز خود را واگذار کنند. ما از این پس با توجه به سختگیری هایی که انجام خواهیم داد، قصد داریم تا شرایط حرفه ای سازی باشگاهها را فراهم کنیم تا آنها بتوانند گواهینامه حرفه ای از AFC را کسب کنند و این اتفاق باید تا سال ۲۰۱۸ رخ دهد.
افتخاری در خصوص عدم واگذاری امتیاز تیم ها به مالکان جدید و جایگزینی یک تیم به جای تیم مربوطه در لیگ برتر گفت: اگر تیمی نمی تواند تیمداری کند، بدون شک باید امتیازش را واگذار کند و اگر در زمان مشخص شده، مشتری برای خریداری سهام باشگاه مربوطه پیدا نشد، هیات رئیسه سازمان لیگ تشکیل جلسه خواهد داد و در اینباره تصمیم نهایی را می گیرد. تاکنون این اتفاق رخ نداده است اما با توجه به اینکه باشگاهها باید حرفه ای شوند، سخت گیری هایی وجود خواهد داشت تا تیم ها به شرایط ایده ال و حرفه ای نزدیک تر شوند.

منبع:سایت فدراسیون فوتبال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۶ تیر ۱۳۹۵ - ۸:۱۰

استاد
شما و دبیرتون راست میگید بر اساس همان قوانین حرفه ای تا قبل از تسویه حساب باشگاه با طرفهای قرارداد قبلی خود نباید اجازه حضور باشگاهی مثل گیتی را در لیگ جدید بدهید