کد خبر : 67954
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 تیر 1395 - 4:48
-

شمسایی: در هر دو بازی موقعیت های بیشتری از حریف داشتیم/ بازیکنانم هماهنگ نیستند

شمسایی: در هر دو بازی موقعیت های بیشتری از حریف داشتیم/ بازیکنانم هماهنگ نیستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی درباره دومین باخت تاسیسات دریایی در جام باشگاه های جهان مقابل کارلوس باربوسا برزیل اظهار کرد: بازی خوبی بود. به هر حال لیگ ایران از برج ۱۰ تعطیل بوده و ما هیچ بازی تدارکاتی برای آمادگی نداشتیم. وقتی به قطر آمدیم، تازه اولین بازی تدارکاتی ما جلوی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی درباره دومین باخت تاسیسات دریایی در جام باشگاه های جهان مقابل کارلوس باربوسا برزیل اظهار کرد: بازی خوبی بود. به هر حال لیگ ایران از برج ۱۰ تعطیل بوده و ما هیچ بازی تدارکاتی برای آمادگی نداشتیم. وقتی به قطر آمدیم، تازه اولین بازی تدارکاتی ما جلوی بارسلونا بود تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم.
مربی بازیکن تاسیسات دریایی در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش در هر دو بازی در دقایق اول عملکرد ضعیفی دارد و گل می خورد، مطرح کرد: این هم به خاطر همان ناهماهنگی است. ما تا می آییم خودمان را پیدا کنیم، زمان می برد و گل می خوریم. گل هایی می خوریم که باورش سخت است. همه ما در کار دفاعی مشکل داریم. همچنین سخت گل می زنیم و موقعیت های زیادی هم از دست می دهیم.
شمسایی اضافه کرد: بر اساس اعلام سایت رسمی مسابقات، موقعیت های ما در هر دو بازی بیشتر از حریف بود اما به دلیل نداشتن بازی دوستانه و عدم هماهنگی مهره ها، نمی توانیم پیروز میدان باشیم.
وی همچنین درباره محرومیتش به دلیل دو کارته شدن در بازی امروز، به ایسنا گفت: دو کارته شدم اما مهم نیست. بقیه بازیکنان هستند و مطمئنم همه زحمت می کشند.
سرمربی تاسیسات دریایی درباره شانس صعود تیمش از مرحله گروهی تصریح کرد: شانسمان خیلی خیلی کم است اما هدف ما از ابتدا جام باشگاه های آسیا بوده است. اما جام باشگاه های جهان هم دستاوردهای زیادی برایمان داشت و توانستیم با بهترین های جهان بازی کنیم. ای موضوع باعث می شود نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کنیم.
شمسایی در پایان درباره بازی سوم تیمش در مرحله گروهی مقابل دینامو مسکو روسیه، خاطرنشان کرد: تازه مصدوم های ما یکی یکی می رسند و می توانیم از آن ها به صورت کامل استفاده کنیم. مقابل دینامو مسکو هم بازی سختی داریم. این تیم قهرمان روسیه است و همه بازیکنانش فوق ستاره اند. یکی از بازیکنان این تیم، در فولاد ماهان همبازی ما بود و یادم می آید همیشه فیکس بود. اما در دینامو مسکو یک دقیقه هم بازی نکرده است. این نشان از کیفیت بالای مسابقات است. ما هم تیم دست و پا بسته ای نبوده ایم. بازیکنانم، مقابل تیمی که قهرمان برزیل است، ۴ بر ۳ شکست خوردند و این، دلیل شایستگی آن هاست. با این حال در روز سوم مسابقات، همه تیم ها شانس دارند.
منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گیتی پسند قهرمان یکشنبه , ۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

نگران نباش شمسایی جدول رو سروته کنند تو گروه خودتون اول هستید!!!تو سایت ها هم گفتند چون شما بیشتر شوت زدین قهرمان واقعی شمایید!!خخخخخخخخخخخخخخخخخ

رفیق یکشنبه , ۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

چرا انقد نسبت به شمسایی عقده دارید؟؟؟ واقعا متوجه نمیشه این حرفها برای چیه. بجای اینکه خوشحال باشید با تیمهای ابر قدرت دنیا با یک اختلاف بازی رو باختن و جز تیم خوب محسوب میشن دارید مسخره میکنید!!!!!!

گیتی پسند قهرمان یکشنبه , ۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

اونی که عقده داره شمسایی هست که با ۴۰ سال سن داره حق یک سری جوان رو میخوره و باعث باخت تیم تاسیسات میشه بعد به شعور مردم داره توهین میکنه میگه ما بهتر از حرف بودیم ولی ۴ تا خوردیم باختیم!!!! بهتره بگه ما ضعیف بودیم و حریف بهتر از ما بود نه اینکه مردم رو مثل خودش فرض کنه!!

آز یکشنبه , ۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

نینا:
ای بابا هر کی ندونه این احتمال رو میده که انگار حق شما رو خوردن ۴۰ سالشه که باشه انشاءالله ۱۰۰ ساله بشن…
۴تا گل خوردن ۳تا زدن با اختلاف ۱ گل یا ۲ تا به تیمهای بزرگ بازی رو واگذار کردن نه تنها بد نیست بلکه فوق‌العاده است. اگر همین آقای ۴۰ ساله نبود تیمهای دیگه حتی نمیتونستن به این مسابقات راه پیدا کنن . اتفاقا چون مردم شعور دارن این موضوع رو درک میکنن که تیمهای فوتسال که انقدر بی مهری میشه در حقشون و باز تو دنیا اسم دارند قابل ستایش اند نه کم لطفی

گیتی پسند قهرمان دوشنبه , ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۲:۲۹

دیدی این بازی که وحید شمسایی نبود تیم تاسیسات چفدر روان بازی کرد؟؟! پس بدون مردم شعور دارن میفهمن کی داره حق جوان ها رو ضایع میکنه
تاخودش رو مطرح کنه و آبروی فوتسال ایران رو میبره !!

نام ... یکشنبه , ۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱

سلام دوست عزیز شمسای با چهل سال سن تو هردوتا بازی هم موفق به گل زنی شد پس به سن نیست به غیرت غیرت البته حرفه ای هم بودند که توانستند به دو تیم خوب دنیا گل بزنند