کد خبر : 68044
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 تیر 1395 - 0:09
-

تساوی تاسیسات مقابل دینامو مسکو/پیروزی با مساوی عوض شد

تساوی تاسیسات مقابل دینامو مسکو/پیروزی با مساوی عوض شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم تاسیسات دریایی در سومین دیدار خود درمسابقات جام باشگاه های جهان به مصاف دینامو مسکو روسیه رفت و بازی برده را با تساوی عوض کرد. تاسیسات که در این دیدار در غیاب شمسایی محروم بازوبند کاپیتانی را روی بازوی مجید رئیسی بسته بود با ترکیب ابتدایی نظری، وفایی، طیبی،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم تاسیسات دریایی در سومین دیدار خود درمسابقات جام باشگاه های جهان به مصاف دینامو مسکو روسیه رفت و بازی برده را با تساوی عوض کرد.

تاسیسات که در این دیدار در غیاب شمسایی محروم بازوبند کاپیتانی را روی بازوی مجید رئیسی بسته بود با ترکیب ابتدایی نظری، وفایی، طیبی، سنگ سفیدی و شجری وارد میدان شد و درنیمه اول با نمایشی برتر نسبت به تیم روسیه دوبار توسط محمد شجری و حسین طیبی به گل رسید.در بازی همزمان بارسلونا در نیمه اول سه گل به کارلوس باربوسا زد تا با این نتایج تاسیسات راهی مرحله بعد شود.در نیمه دوم بازی با فشار دینامو همراه بود اما تاسیساتی ها به خوبی به ادامه بازی پرداختند.در میدان دیگر اما باربوسا فشار به بارسا را زیاد کرد و توانست در ۱۰ دقیقه ابتدایی دو گل از سه گل را جبران کند تا شانس صعود خود را پس بگیرد.اما در ۱۰ دقیقه باقی مانده از این دو بازی تاسیسات به اداره بازی پرداخت تا اینکه در ۵ دقیقه مانده به پایان بازی دینامو روی به پاورپلی آورده و با ۵ بازیکن به دروازه تاسیسات یورش برد.در میدان دیگر اما باربوسا به زیبایی از روی ضربه ایستگاهی به گل تساوی رسید تا شانس صعود تاسیسات بسیار کمرنگ شود.در این میان بازی پاورپلی دینامو مسکو بالاخره نتیجه داد و این تیم در سه دقیقه مانده به پایان بازی به گل رسید تا اختلاف به حداقل برسد.سیریلو زننده گل اول،دقایقی بعد گل دوم را هم زد تا بازی برنده تاسیسات با تساوی عوض شود و این نتیجه تا پایان بماند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فهام دوشنبه , ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۰:۱۹

دستتون درد نکنه واقعا چقدر خوب شد هیچ شبکه ای فوتسال تاسیسات دریایی رو زنده نشون نداد وگرنه اعصاب کل مردم ایران خورد میشد.

نام دوشنبه , ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۰:۳۰

افسوس و صد افسوس که تیم پر مهره تاسیسات به خاطر خود خواهی شمسایی ۴۰ ساله اوت شد وگرنه اگر از اول این جوان ها بازی میکردند صد درصد این تیم فینالیست این مسابقات میشد واقعا چقدر بد هست که نماینده یک کشور فدای خود خواهی یک نفر بشه فقط باید افسوس خورد!!

ناشناس دوشنبه , ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱:۱۲

چرا انقد ندونسته و با کینه توزی نظر میدید یه ذره انصاف داشته باشید بعد از ۲تا بازی سخت تازه به جو عادت کردند وتونستن مساوی کنند این بچه ها در نهایت شاگرد آقای شمسایی هستند . چرا درک نمیکنید با تیمهای مثل برزیل و اسپانیا بازی کردن نه تاجیکستان و ترکمنستان

علیرضا دوشنبه , ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۳:۰۰

آقا شما اصلا بازیا رو دیدی میای اینطوری نظر میدی؟ همین وحید شمسایی که شما ازش انتقاد میکنی تو دو بازی قبل گل زد. اسمش وزنه هستش واسه رقبا. فوتسال دنیا فوتسال ایرانو فقط با حسین شمس و شمسایی میشناسه. اونوقت شما از پشت گوشی نظر میدی.
وحید شمسایی نبود اصلا تاسیسات دوبار پشت هم قهرمان ایران نمیشد و الآنم اینجا نبود.
تو رو خدا قدر اسطوره هامونو بیشتر بدونیم مثل بقیه کشورا.
این بازی هم شمسایی نبود. چی شد ؟ بردیم ؟

نام دوشنبه , ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۳:۰۶

دوست عزیز درسته بازی رو نبردیم ولی یادت نره این تیم نماینده برزیل رو برده بود ولی تو این بازی اسیر بازی جوان های ما شدن و همین جوان ها مثل شجری و طیبی و… سال های بعد برای تیم ملی و باشگاه ها افتخار آفرینی میکنند ولی بازی شمسایی به جز وقت تلف کردن و سوختن جوان ها چیر دیگری نیست شمسایی فقط داره به خودش فکر میکنه که با ۴۰ سال سن نمیذاره جوان ها بازی کنند بهتره مردم قضاوت کنند شمسایی داره راه اشتباه دایی رو میره و همه دارن از بازی کردنش شاکی میشن!!