کد خبر : 68085
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 تیر 1395 - 12:50
-

حاجتی:سرمربی حفاری بعد از المپیک مشخص می‌شود

حاجتی:سرمربی حفاری بعد از المپیک مشخص می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا مرادحاجتی درباره وضعیت تیمهای فوتسال آقایان و بانوان این باشگاه، اظهار کرد: هیات مدیره باشگاه، چند نشست داشت و در نهایت تصمیم بر این شد که فعالیت تیم های آقایان و بانوان با همان بودجه سال گذشته ادامه پیدا کند. وی در خصوص تیم فوتسال آقایان این باشگاه، بیان کرد:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا مرادحاجتی درباره وضعیت تیمهای فوتسال آقایان و بانوان این باشگاه، اظهار کرد: هیات مدیره باشگاه، چند نشست داشت و در نهایت تصمیم بر این شد که فعالیت تیم های آقایان و بانوان با همان بودجه سال گذشته ادامه پیدا کند.

وی در خصوص تیم فوتسال آقایان این باشگاه، بیان کرد: در حال حاضر کیاوش علاسوند را به عنوان مربی تیم انتخاب کرده ایم ولی هنوز سرمربی را انتخاب نکرده ایم. همچنین در حال مذاکره با بازیکنان مورد نظر هستیم تا آن نفراتی که قرار است فصل آینده نیز تیم را همراهی کنند، مشخص شوند.

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری در پاسخ به این سوال که گفته میشود محمد شجری از این تیم جدا شده است، گفت: تاکنون نه بازیکنی از ما جدا و نه بازیکنی جذب شده است. هدف ما حفظ اسکلت فصل گذشته تیم است.

وی با بیان این‌که به هر قیمتی به دنبال کسب عنوان قهرمانی نیستیم، خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما مسائل اخلاقی و سالم سازی جامعه است و بحث ما این است که هر کسی سالم ورزش کند، جزو قهرمانان است.  به هر حال تیم ما همیشه جزو شش تیم بالای جدول است ولی امسال تلاش می‌کنیم، جایگاهی بهتر از رده پنجم فصل گذشته به دست آوریم.

مرادحاجتی درباره جدایی حسن زاده، سرمربی فصل گذشته این تیم نیز گفت: فکر میکنم او سرمربی تیم ساوه شد. او فقط با ما تماس گرفت که اگر اجازه دهید میخواهم به تیم دیگری بروم که ما هم به او گفتیم صاحب اختیار هستید.

وی در پاسخ به این سوال که گویا سیدمهدی ابطحی که پیش از این نیز هدایت تیم فوتسال ملی حفاری را بر عهده داشته، از گزینه های سرمربیگری این تیم است؟ گفت: در حال حاضر هیچ گزینه ای برای سرمربیگری تیم نداریم و سرمربی ما پس از المپیک ریو مشخص خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری درباره تیم فوتسال بانوان این باشگاه هم عنوان کرد: ما به دنبال مشخص شدن سرمربی هستیم و تاکنون هم سرمربی تیم را مشخص نکردهایم. بعید هم میدانم که خانم سلیمانی فصل آینده با ما باشد.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Shahab سه شنبه , ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۲:۴۷

صد در صد ناظم الشریعه است چون بعد از جام جهانى اخراج میشه از الان اینده نگرى کرده مثل هاشم زاده که با گیتى تمام کرده البته اگر رفیقش در پایگاه خبرى چاپ کنه