کد خبر : 68196
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تیر 1395 - 17:37
-

ملی پوش فوتسال برزیل به مس پیوست

ملی پوش فوتسال برزیل به مس پیوست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال مس سونگون نایب قهرمان دوره قبل لیگ برتر که با هدف قهرمانی در حال بستن تیم است با یک بازیکن برزیلی به توافق رسید. این در حالی است که این تیم، یک بازیکن برزیلی دیگر ملقب به “بلو” را نیز در اختیار دارد؛ بازیکنی که فصل گذشته به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال مس سونگون نایب قهرمان دوره قبل لیگ برتر که با هدف قهرمانی در حال بستن تیم است با یک بازیکن برزیلی به توافق رسید. این در حالی است که این تیم، یک بازیکن برزیلی دیگر ملقب به “بلو” را نیز در اختیار دارد؛ بازیکنی که فصل گذشته به عنوان بهترین بازیکن خارجی لیگ انتخاب شد.

احد سپهر مدیرروابط عمومی باشگاه مس با تائید خبر فوق گفت: “بیسونی تیاگو” بازیکن چپ پا و راس تیم ملی فوتسال برزیل که در تیم لوپانرنس در سری آ ایتالیا بازی می‌کند، ‌ قرارداد خود با باشگاه مس را به امضا رسانده است و به زودی در تمرین‌های تیم شرکت می‌کند. همچنین کارهای حضور “بلو” نیز انجام شده و این بازیکن در روزهای آینده به همراه تیاگو برای حضور در تمرین‌های مس به تبریز می آید.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا با جذب این بازیکن برزیلی، پرونده نقل و انتقالات باشگاه بسته خواهد شد یا نه، تصریح کرد: فعلا گزینه دیگری در نظرمان نیست اما چنانچه آقای افضل بازیکنی مد نظر داشته باشد، باشگاه برای جذب آن اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

گفتنی است مسی‌ها پیش از این با شهرام شریف زاده ملی پوش سابق نیز مذاکراتی داشته‌اند اما با قطعی شدن حضور تیگو در مس، پیوستن شریف زاده منتفی شده است.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.