کد خبر : 68222
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 تیر 1395 - 11:03
-

اردوی مقاومتی ها در نور+گزارش تصویری

اردوی مقاومتی ها در نور+گزارش تصویری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم مقاومت البرز برای حضور در مسابقات لیگ برتر فوتسال از سه شنبه در شهرستان نور اردو به پا کرده است و به مدت یک هفته در دو نوبت صبح و عصر به تمرین خواهد پرداخت. مقاومتی ها در این اردو دو بازی تدارکاتی نیز با تیم‌های منتخب تنکابن و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم مقاومت البرز برای حضور در مسابقات لیگ برتر فوتسال از سه شنبه در شهرستان نور اردو به پا کرده است و به مدت یک هفته در دو نوبت صبح و عصر به تمرین خواهد پرداخت.

مقاومتی ها در این اردو دو بازی تدارکاتی نیز با تیم‌های منتخب تنکابن و دانشگاه آستان اشرفیه برگزار خواهند کرد و دوشنبه به کرج بازمی گردند.

این تیم هم‌چنین در فصل نقل و انتقالات، مهرداد صادق، علی رسمتی، حمید مرادخانی و محمد پیکان را جذب کرده است. حنیفی، سارانی و حسینی نیز بعد از اتمام دوران خدمت سربازی خود از این تیم جدا شدند.

لیگ برتر فوتسال از هفتم مرداد آغاز می‌شود و مقاومتی ها در نخستین گام باید در خانه به مصاف تیم قدرتمند گیتی پسند اصفهان بروند.

گزارش تصویری این اردو را مشاهده کنید:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Binam پنجشنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶

خدا وکیلی اگر پارتی نبود این مهرداد صادقی هیچ جا نمیتونست بازی کنه.حتی تیم جام رمضان بچه محل هاشون.خدایی فنی صفره ولی پارتی صده.