کد خبر : 68259
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 تیر 1395 - 13:03
-

امید مردم نصف‌جهان برای تغییر در شرایط فوتسال اصفهان/ آیا امسال پایان ناکامی گیتی‌پسند است؟

امید مردم نصف‌جهان برای تغییر در شرایط فوتسال اصفهان/ آیا امسال پایان ناکامی گیتی‌پسند است؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از آخرین باری که تیم فوتسال گیتی‌پسند موفق شد به یک قهرمانی بی حرف و حدیث در لیگ برتر فوتسال ایران برسد در حدود ۴ سال گذشته است و از روزی که شاگردان علیرضا افضل موفق شدند با شکست هلال احمر تبریز اولین قهرمانی رسمی خودشان در لیگ‌های داخلی ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از آخرین باری که تیم فوتسال گیتی‌پسند موفق شد به یک قهرمانی بی حرف و حدیث در لیگ برتر فوتسال ایران برسد در حدود ۴ سال گذشته است و از روزی که شاگردان علیرضا افضل موفق شدند با شکست هلال احمر تبریز اولین قهرمانی رسمی خودشان در لیگ‌های داخلی ایران را کسب کنند (صرف نظر از جامی که با حکم فدراسیون پس گرفته شد و به تیم منصوری تعلق گرفت) تا به امروز قهرمانی گیتی‌پسند به نوعی طلسم شده و این تیم در هفته‌های پایانی در کورس با رقبای قدرتمند خودش جا مانده است.

یکسال دبیری تبریز و دو سال هم تاسیسات دریایی تهران بوده‌اند که بالاتر از نماینده فوتسال اصفهان بر بام قهرمانی فوتسال ایران قرار گرفته‌اند و این یعنی گیتی‌پسند با وجود انجام هزینه بسیار زیاد در این عرصه که گاهی به مرحله ریخت و پاش هم رسید نتوانسته نتیجه لازم را در کارنامه خودش به ثبت برساند.

اما بعد از اینکه بحث‌های بسیار زیادی در مورد زمان آغاز لیگ برتر فوتسال در فصل جدید صورت گرفت در نهایت با تصمیم کمیته فوتسال قرار بر این شد تا لیگ برتر فوتسال ایران از روز هفتم مرداد به صورت رسمی آغاز شود و براساس برنامه اعلام شده گیتی‌پسند فصل جدید را با رقابت در خانه مقاومت البرز آغاز خواهد کرد و در هفته دوم هم پذیرای شهروند ساری خواهد بود.

اعلام برنامه دو هفته ابتدایی لیگ مصادف شد با آغاز تمرینات تیم فوتسال گیتی‌پسند و نماینده فوتسال اصفهان این بار امیدوار است تا بعد از پشت سر گذاشتن سه دوره ناکامی نسبی این بار بتواند دومین عنوان قهرمانی خودش در لیگ برتر را به دست بیاورد.به هر حال در حدود یک ماه تا آغاز رقابت های لیگ امسال زمان باقی است و گیتی‌پسندی‌ها با شروع تمرینات نشان دادند که حداقل برای حضوری موفق در این فصل برنامه‌ای منظم و دقیق برای خودشان تدارک دیده‌اند.

رویکرد جدید مدیریت

گیتی‌پسند در این یک ماه گذشته روزهای پر خبری را پشت سر گذاشت که بدون شک مهمترین آن جدایی علی طاهری مدیر عامل این باشگاه بود که سال‌ها در رأس باشگاه گیتی‌پسند حضور داشت و البته انتقادات بسیار زیادی هم به عملکرد او وارد شده بود.

طاهری بعد از ۶ سال جای خودش را به علیرضا جنتی رئیس هیات مدیره باشگاه داد و به نظر می‌رسد که با این اتفاق باید منتظر تغییر رویکرد گیتی‌پسندی‌ها نسبت به حوزه فوتسال و البته اهمیت بیشتر به رسانه‌ها باشیم چون در دوران قبلی این موضوع آنطور که باید و شاید در برنامه‌های کاری مدیرعامل سابق این باشگاه قرار نداشت.

ابقای کادر فنی

گیتی‌پسند در اولین گام قرارداد رضا لک سرمربی فصل گذشته خودش را تمدید کرد تا نشان دهد که از عملکرد نسبی تیم در سال گذشته تقریبا راضی است. به هر حال لک نسبت به بقیه مربیانی که در این چند سال در باشگاه گیتی‌پسند حضور داشته‌اند از حاشیه کمتری برخوردار است و سابقه حضور او در تیم ملی هم می‌تواند یک تجربه بسیار خوب برای او به حساب بیاید.البته جنتی برای تقویت کادر فنی تیمش هم دست به کار شد و مهدی محمدی سرمربی سابق گیتی پسند نوین را هم که با تیمش موفق به صعود به لیگ برتر شده بود را به کادر فنی تیم اضافه کرد. تغییرات دیگری هم در عوامل مختلف کادر فنی مثل بدنساز هم انجام شده که مطمئنا با نظر سرمربی تیم بوده است.

حفط اسکلت تیم پارسال

اما سیاست گیتی‌پسند در زمینه جذب بازیکن در ابتدا حفظ اسکلت تیمی سال گذشته بوده است. بر همین اساس قرارداد ۵ ملی‌پوش این باشگاه شامل سپهر محمدی، احمد اسماعیل‌پور، مهران عالیقدر، مهدی جاوید، سعید افشار تمدید شد و البته اتفاق مهم بازگشت دوباره محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی فوتسال به جمع گیتی‌پسند بود که بعد از یکسال دوری این‌بار به عنوان بازیکن و نه سرمربی به تیم گیتی‌پسند اضافه شده است.حسین حسینی دروازه ‌بان سابق گیتی‌پسند هم از تیم رسالت کرمان جدا شده تا ذخیره سپهر محمدی در گیتی‌پسند باشد. در بین بازیکنان جدا شده هم نام سعید تقی‌زاده و مجتبی مریدی‌زاده،اسماعیل وطنخواه به چشم می‌خورد تا گیتی‌پسند تا حدودی هزینه‌های خودش را کاهش دهد.

منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 16 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

انشالا به یاری خدا قهرمان میشن

نام ... چهارشنبه , ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶

این تیم اصفهان نیست دوستان.هیچیک از مردم فوتسال دوست اصفهانی نه مدیران این تیم رو لایق میدونن و نه سرمربی این تیم رو.مدیریت این تیم و اطرافیانش کلا با وجود اصفهانیها مخالفن.بازیکن اصفهانی شایسته در اصفهان نمیمونه چون میدونه هم بازی کردن و هم مربیگری کردن احتیاج به لابی و تلفن و داشتن اقوام با نفوذه داره.نمونه این اتفاقات وجود ادمهایی مثل کریمی هستش که هیچگونه بار فنی نداره ولی هموا ه باید حضور داشته باشه محمدی هم همینطور.مربیان خوبی مثل حسین افضلی،علی افضلی و غیره بیرون بشینن تا یه بله قربان گو مثل لک بیاد مربی بشه.(نه این تیم مطعلق به اصفهان نیست)

محمد پنجشنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

اگر این تیم اصفهان نیست خوب دست از سرش بردارید.شما همتون دنبال منافع خودتون هستید.هی اصفهان اصفهان نکنید بابا مگه شما نژاد پرستید؟.مگه قرار تو هرتیم فقط بازیکنهاو مربی های اون شهر باشن؟ شما باید ازتیمتون حمایت کنید نه اینکه تعیین تکلیف کنید.قرار نیست یه مربی صرف اینکه اصفهانی باشه بیاد بالا سر تیم. خود شما هرجنسی بخوای بخری ایرانی میخری؟

نام ... چهارشنبه , ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰

کجا هستند بازیکنایی مثل شارقی،زارعی،جابری،درخشانی؟؟؟؟کجا هستند مربیانی مثل افضل،باغبانباشی،افضلی.اقای جنتی لطفا خجالت.غریبه پرستی رو شما و اطرافیانت در گیتی پسند انجام میدین.یه بازیکن شایسته اصفهانی غیر سپهر تو تیمت نیست.یه مربی شایسته اصفهانی هم نداری.

محمد جمعه , ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

آخه پدر بیامرز به جز سپهر دیگه بازیکن نداره اصفهان.بازیکنی که الان خوب باشه فقط سپهره دیگه.

نام ... چهارشنبه , ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵

اگه تدارکات تیم رو هم بزارن سرمربی با این هزینه ای که شده و بازیکنایی که همه ملی پوش هستند دو سه هفته زودتر تیم قهرمان میشه.حتی کریمی هم مربی باشه قهرمان میشن.خخخخخخخخ

نام ... چهارشنبه , ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴

آقای جنتی برات متاسفم که امسال بد خودتا دادی دست عراقی زاده .یکم واقع بین باشید تیم پیرمردها راه انداختین و انتظار قهرمانی دارید . یکم فکر نیاز بود ببینید واقعا با این تیم میشه قهرمان شد!!!! کادر فنی ضعیف . بازیکنان مسن و ادعا دار .

حمید چهارشنبه , ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰

واقعا برای مردم اصفهان متاسفم به جای اینکه از مربیتون حمایت کنید خودتون هم میدونید که توی این چند سالی که لک اونجا بوده اگر اتفاقات داوری نمیافتاد این تیم قهرمان میشد واین که این تیم با تیم قهرمان یک امتیاز فاصله بردش پس یعنی عمل کرد خوبی داشته شما خودتون بدتر هستید که تفرقه میندازید وتا اخر با مربی خودتون نیستید شماها باعث میشید که وقتی توی سالن میرید دعوا وفحش راه میندازید تمرکز خودشونو از دست بدهند وهیچ وقت پشت تیم خودتون نیستید واقعا متاسفو فقط هی اصفهانی اصفهانی میکنیدخجالت بکشید

علی رضا چهارشنبه , ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲

فقط فقط دنبال مسخره کردن مربی خودتون هستید واقعا خجالت بکشید متاسفم براتون شماها خیلی بی چشم ورو هستید

نام ... پنجشنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۰:۱۴

من مخالف این کادر فنى هستم ولى بجز سپهر محمدى کدوم بازیکن اصفهانى خوب داریم کارنامه مربیگرى باغبون باشى و حسین افضلى معلومه أولى از بانک رسالت لیگ یکى إخراج شد افضلى هم شاهکار کرد تیم کاشانو أنداخت لیگ ٢ على افضلى هم دو سال بهترین هاى إیرانو داشت هر دو سال روز آخر با تبانى قهرمان شد ما أصفهانیا هر چى سرمون بیاد حقمونه همه ى سال میان به همه چى میرسنو میرن ما فقط برا هم میزنیم

Milad پنجشنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۴:۲۸

واقعا متاسفم از پایگاه خبری فوتسال که در جریان نیست و داره مطلب مینویسه که امسال قهرمانه یا نه …. دوستان گرامی و پایگاه خبری فوتسال این بدانید که این تیم قهرمان بشو نیست چون آه نیمی از مردم اصفهان پشت سر این تیم هست تا وقتی طلب این مردم نده به هیجا نمیرسه خدا جا حق نشسته آه مردم بود که تیم فوتبال گیتی سقوط کرد دسته دو بشینید تا این تیم قهرمان بشه خدا کرمت عشقه آقای جنتی و آقای عراقی زاده پول طلب کارها رو باید بدید

Hamed پنجشنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۴:۳۶

میلاد با شما موافقم خبر رسیده که آقای طاهری هفت میلیارد بدهی گذاشته و رفته آقای جنتی پول مردم خوردن نداره طلب مردم و بدید تا تیم نتیجه بگیره

نام ... پنجشنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۸:۱۹

اون اولی که همه میدونند با تبانی بوده هیچ ارزشی نداره
از ورزش فقط برای شهرت و بدست اوردن منافع استفاده میشه و افرادی هم به کار گرفته شده اند اصلا ملاک فنی نیست یکی کارهای مربوط به استانداری را راه میندازه یکی شهرداری و یکی …

نام ... پنجشنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳

تیم اصفهان؟!!!!!؟؟؟؟!!!!
این تیم فقط تو اصفهان تمرین میکنه
دل هیچ اصفهانی با این تیم نیست
طرفدارای تاسیسات تو اصفهان صد برابر گیتیه غریب پرسته…

محمد جمعه , ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

خدا شفات بده

ستار جمعه , ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸

بعضیا فقط هی اصفهان اصفهان میکنن چون خودشون را توی گیتی پسند راه ندادن.شب و روز هم نشستن به نقشه کشیدن برای زمین زدن این تیم.اگه همین تیم هم نباشه که دیگه چیزی از فوتسال اصفهان نمیتونه. اگه خیلی هنر دارید با هم جمع بشید و یه تیم فوتسال تشکیل بدید و قهرمان بشید. کی بخیله