کد خبر : 68263
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 تیر 1395 - 16:56
-

صمیمی:تمام ابزارهای لازم برای قهرمانی در لیگ را داریم

صمیمی:تمام ابزارهای لازم برای قهرمانی در لیگ را داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دروازه بان ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون ، امسال را سال قهرمانی ارتش لاله های نارنجی دانست و ابراز امیدواری کرد تیمش به حق واقعی خود در پایان لیگ برتر برسد. علی رضا صمیمی با ابراز رضایت از حضور دوباره خود در جمع لاله های نارنجی گفت: امسال نیز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دروازه بان ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون ، امسال را سال قهرمانی ارتش لاله های نارنجی دانست و ابراز امیدواری کرد تیمش به حق واقعی خود در پایان لیگ برتر برسد.
علی رضا صمیمی با ابراز رضایت از حضور دوباره خود در جمع لاله های نارنجی گفت: امسال نیز با بررسی شرایط و موقعیت باشگاه مس تصمیم به ادامه همکاری با تیمم گرفته ام و تمام تلاش خودم را برای کسب نتایج در خور شأن فوتسال تبریز و باشگاه مس به کار خواهم گرفت تا کار نیمه تمامی که متأسفانه در ثانیه های آخر لیگ پارسال به اتمام نرسید ، امسال به پایان برسانیم.
دروزاه بان محجوب و با اخلاق تیم ملی فوتسال ایران و باشگاه مس افزود: امسال دیگر نوبت قهرمانی ارتش لاله های نارنجی در لیگ برتر است ؛ چراکه تمام ابزار و امکانات لازم از سرمربی و کادرفنی با تجربه گرفته تا بازیکنان ملی پوش و توانمند و در رأس همه این ها مدیریت خوب و قوی را یک جا داریم و من امیدوارم نتیجه تلاش و زحمت همه بازیکنان ، مربیان و مدیران باشگاه در انتهای لیگ منجر به کسب قهرمانی مس در لیگ شود.
علی رضا صمیمی در خاتمه با اشاره به میزان آمادگی بدنی خود افزود: از سه روز قبل تمرینات آماده سازی تیم شروع شده و من هم در بازیکنان با جدیت در تمرینات گروهی شرکت دارم و تا آغاز لیگ به آمادگی کامل خواهم رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حفارى چهارشنبه , ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴

تو خو خودت کشته بودى واسه حفارى

نام ... پنجشنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۰:۳۲

یادش بخیر مهدى جاوید چیکارت کرد پارسال……