کد خبر : 68310
تاریخ انتشار : جمعه 11 تیر 1395 - 15:18
-

خوراکچی:مدت زمان آماده سازی تاسیسات کافی نبود/ تاسیسات تنها تیمی بود که بازیکن خارجی نداشت/تعطیلی ۶ ماهه لیگ زیاد است

خوراکچی:مدت زمان آماده سازی تاسیسات کافی نبود/ تاسیسات تنها تیمی بود که بازیکن خارجی نداشت/تعطیلی ۶ ماهه لیگ زیاد است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی پیشکسوت و مربی سابق تیم فوتسال ایران درخصوص عملکرد تیم فوتسال تاسیسات دریایی در جام باشگاه‌های جهان صحبت کرد.وی  اظهار داشت: تیم تاسیسات دریایی در این دوره از مسابقات مظلوم واقع شد، زیرا تا قبل از مسابقات بازی تدارکاتی انجام نداد. وی با بیان اینکه تیم تاسیسات دریایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی پیشکسوت و مربی سابق تیم فوتسال ایران درخصوص عملکرد تیم فوتسال تاسیسات دریایی در جام باشگاه‌های جهان صحبت کرد.وی  اظهار داشت: تیم تاسیسات دریایی در این دوره از مسابقات مظلوم واقع شد، زیرا تا قبل از مسابقات بازی تدارکاتی انجام نداد.

وی با بیان اینکه تیم تاسیسات دریایی قبل از مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال جهان بازیکنان بسیاری را از دست داده است، بیان کرد: کادر فنی توانست به موقع بازیکنان مناسبی را جذب کند اما بدون بازی‌های تدارکاتی به مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال جهان رفت و در این مسابقات به آزمون و خطا تیم خود پی برد.

خوراکچی با اشاره به اینکه باشگاه‌های فوتسال ایران یک ماه قبل از مسابقات بازیکنان مورد نیاز خود را جذب می‌کند، اشاره کرد: تیم تاسیسات دریایی با توجه به اینکه نسبت به سایر باشگاه‌های ایران زودتر بازیکنان جذب کرد و توانست تمرینات خود را آغاز کند، اما این مدت زمان برای آمادسازی به رقابت‌‌های جام باشگاه‌های فوتسال جهان کافی نبود.

وی ادامه داد: تیم تاسیسات دریایی باید قبل از رقابت‌های باشگاه‌های فوتسال جهان بازی تدارکاتی انجام می‌داد تا به نقاط ضعف و قدرت خود پی ببرد.

خوراکچی با تاکید بر اینکه تیم تاسیسات دریایی در نخستین بازی خود در جام باشگاه‌های فوتسال جهان با تیم قدرتمند بارسلونا بازی کرد، اضافه کرد: به دلیل آنکه تیم تاسیسات دریایی نتوانست در بازی مقابل بارسلونا خود را پیدا کند، متاسفانه گل‌های متعددی را دریافت کرد.

وی یادآور شد: اوج تمرینات تاسیسات دریایی در ماه مبارک رمضان همراه شد، به دلیل آنکه بازیکنان ایرانی اعتقادی هستند، کادر فنی به دلیل روزه‌داری بازیکنان در ماه رمضان، نمی‌توانستند  فشار لازم را  در هنگام تمرینات انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتسال ایران در رنکینگ فیفا در رده پنجم قرار دارد، تصریح کرد: تیم تاسیسات دریایی بازیکن خارجی به همراه نداشت در صورتی که بسیاری از تیم‌ها که در این رقابت‌ها شرکت می‌کردند دارای بازیکنان خارجی بودند.

خوراکچی تاکید کرد: تیم قدرتمند بارسلونا دارای بازیکنان خارجی است، همچنین نماینده روسیه دارای بازیکنان برزیلی بود و این دوره از مسابقات بسیاری از باشگاه‌های جهان از بازیکنان اسپانیایی و برزیلی استفاده کرده‌اند.

وی اشاره کرد: شمسایی مسئول فنی تیم تاسیسات دریایی از قبل اعلام کرد حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به عنوان بازی‌های تدارکاتی است و به دنبال رتبه نخواهیم بود، تا بازیکنان در این رقابت‌ها برای بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا آمادگی لازم را به دست آورند.

خوراکچی با اشاره به اینکه نتایج تیم تاسیسات دریایی در جام باشگاه‌های جهان زنگ خطری برای فدراسیون فوتبال، کمیته فوتسال و کادر فنی تیم ملی فوتسال است، تصریح کرد: بسیاری از بازیکنانی که در جام‌‎های باشگاه‌های جهان شرکت کرده‌اند، بازیکنان تیم ملی کشور خود هستند که هر کدام از آنها از لحاظ فنی در شرایط ایده‌ال به سر می‌برند.

وی ادامه داد: بازیکنان تاسیسات دریایی ۵۰ درصد از نفرات تیم‌ملی ایران را تشکیل می‌دهند که به دلیل کمبود بازی‌های تدارکاتی از لحاظ آمادگی فاصله دارند.

پیشکسوت و مربی سابق تیم فوتسال ایران با بیان اینکه سه ماه آینده تیم ملی فوتسال ایران باید در مسابقات جهانی شرکت کنند، بیان کرد: باید کادر فنی با برنامه ریزی مداوم و بازی‌های تدرکاتی مناسب بازیکنان را برای مسابقات آماده کنند.

خوراکچی با تاکید بر اینکه باید از لحاظ روحی تیم تاسیسات دریایی را در جام‌ باشگاه‌های آسیا آماده کنیم تا این تیم با روحیه و انگیزه بیشتری در این دوره از مسابقات حضور یابند، اظهار داشت: به دور از احساسات و با اعتدال باید نکات لازم درباره نماینده مردم ایران صحبت کرد تا روحیه و انگیزه این تیم برای رقابت‌های دیگر از بین نرود.

وی در پایان درباره فاصله تعطیلات بین پایان لیگ تا آغاز لیگ بعدی در فوتسال، گفت: با پایان یک فصل از لیگ تا آغاز فصل بعدی به مدت ۶ ماه، لیگ فوتسال ایران تعطیل می‌شود که در این میان بازیکنان با مشکلات مالی و فنی رو‌به‌رو می‌شوند که نیاز است در این راستا فاصله بین تعطیلی لیگ‌ها کاهش پیدا کند.

منبع:برنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مطلع جمعه , ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰

آقا تورو خدا یکی به ایشون یه تیم بده — رده زیاده مهم نیست لیگ برتر ، دسته یک … فقط بره بالا سر یه تیم دیگه خسته شدیم بسکه مصاحبه های الکی و اظهار نظرهای مسخره میکنه
مستر خوراکچی دیگه وحید شمسایی هم اون چهره دو روی شمارو شناخته دیگه نیازی نیست خودتو براش عزیز کنی

قم مهد فوتسال جمعه , ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵

جناب خوراکچی مگه بقیه تیم ها چجوری خودشون رو آماده کردند؟؟!!! تازه بجای بازیکنایی که رفتند خیلی بیشتر بازیکن گرفتند که ولی مشکل اون تیم خود خواهی شمسایی هست که با ۴۰ سال سن ۴۰ دقیقه بازی میکنه ونمیذاره جوان های این تیم مثل وفایی و عروجی و شجری و ….. بازی کنند وگرنه الان این تیم تاسیسات باید حداقل سوم میشد نه اینکه هشششششششتممممم فهمیدی؟؟ تو هم بهتره با این حرفای غیر کارشناسی بیشتر از این خودت رو خراب نکنی!!!!

نام جمعه , ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲

خوراکچى خودت دارى میگى نصف تیم ملى توى تاسیسات هستند اونوقت باید تیم قطر!!!!! بره توى چهار تیم نهایى ایران هشتم بشه توى هشت تا تیم ؟؟؟!!! بابا این نتیجه اعتبار فوتسال ایران رو زیر سوال برد تازه اون شمسایى بعد از باخت به بارسلون میگفت کاش از امروز مسابقات شروع میشد خوب!! از اون به بعد هم باختین که؟؟!! پس بهتره شمسایی به خودش و مردم دروغ نگه و خودش رو بیشتر از این خراب نکنه با این آبروریزى که کرده