کد خبر : 68306
تاریخ انتشار : جمعه 11 تیر 1395 - 14:13
-

کاش تاسیسات جام باشگاه های جهان را جدی می گرفت

کاش تاسیسات جام باشگاه های جهان را جدی می گرفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم تاسیسات دریایی نماینده ایران در جام باشگاه های جهان در آخرین بازی خود در این مسابقات که برای کسب رتبه هفتمی بود شکست خورد تا عنوان هشتمی این مسابقات را از آن خود کند. رتبه آخر بر خلاف بازی های قبلی که تاسیسات دریایی نمایش خوبی ارائه داد در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم تاسیسات دریایی نماینده ایران در جام باشگاه های جهان در آخرین بازی خود در این مسابقات که برای کسب رتبه هفتمی بود شکست خورد تا عنوان هشتمی این مسابقات را از آن خود کند.

رتبه آخر

بر خلاف بازی های قبلی که تاسیسات دریایی نمایش خوبی ارائه داد در مصاف با بنفیکا لیسبون پرتغال شاهد بازی خوبی از نماینده ایران نبودیم. نظری،سنگ سفیدی، طیبی، شجری و وفایی شروع کننده های بازی برای تاسیسات دریایی بودند اما در دقیقه ۲ دروازه این تیم باز شد. انتظار می رفت تاسیسات به آب و آتش بزند اما با طمانینه و صبر بازی کرد و کمتر شاهد حملات زهردار بودیم. انتظار برای زدن گل ۳۴ دقیقه طول کشید و تاسیسات در دقیقه ۳۶ موفق به زدن گل تساوی شد اما لحظاتی بعد بازیکن بنفیکا آب سرد را بر پیکره تاسیسات ریخت و با زدن گل دوم، پیروزی را برای تیم پرتغالی به ارمغان آورد تا تاسیسات بدون کسب حتی یک پیروزی و قرار گرفتن در رتبه آخر این مسابقات با جام باشگاه های جهان وداع کند.

عملکرد ضعیف نتیجه ای

از بعد فنی تاسیسات دریایی به خصوص در بازی اول و دوم خود نمایش خوبی ارائه داد و به نوعی مقهور قدرت بارسا و باربوسا شد اما شاگردان شمسایی توانایی غلبه بر دینامو مسکو و بنفیکا را داشتند و بهتر از هر کس خود آنها می توانند علت پیروز نشدن دراین دو بازی را اعلام کنند. در جدال با بارسا در نیمه دوم، تاسیسات نمایشی عالی داشت که اگر در بازی های دیگر این نمایش را ارائه می داد پیروز می شد. شاید نبودن در شرایط مسابقه،عدم هاهنگی بین بازیکنان جدید و مهره های قدیمی و حضور تیم های قدرتمند و صاحب سبک در این رقابتها باعث شد تا تاسیسات نتواند در بعد نتیجه گیری موفق عمل کند.

کاش جدی می گرفتند

شاید شمسایی به خوبی از قدرت تیمها مطلع بود که از همان زمان قرعه کشی اعلام کرد به دنبال نتیجه گیری در این مسابقات نیست و تنها به چشم کسب تجربه و تدارکات برای بازی های آسیایی به مسابقات قطر نگاه می کند.حتی شمسایی اجازه عدم حضور طیبی و سنگ سفیدی دو مهره کلیدی تیم را هم داد تا در این مسابقات شرکت نکنند اما با عدم حضور این دو در جام رمضان امارات،همراه تیم راهی قطر شدند و دقایق زیادی هم به میدان رفتند.اگر شمسایی و یارانش این مسابقات را کمی بیشتر جدی می گرفتند آنوقت همه جا صحبت از آخر شدن این تیم نبود و بازی ها خوب آنها در سایه نتیجه گیری ضعیفشان پنهان نمی شد.

بازیابی روحیه برای آسیایی

شمسایی عادت به باختن ندارد و شخصی با خصوصیات این چنین باید در مواقع شکست با تجربه عمل کند. از آنجایی که جام باشگاه های آسیا مسابقاتی رسمی تر و مهمتر برای فوتسال ماست و تاسیسات هدفش را کسب قهرمانی دوباره در این بازی ها قرار داده کادرفنی باید تمام تلاش خود را برای بازیابی روحی تیم انجام دهد تا شرایط بازیکنان از لحاظ فنی و روحی در وضعیت ایده ال قرار بگیرد. تیم های حاضر در مسابقات آسیایی قدرتمند هستند و تاسیسات اصلا کارآسانی ندارد.تایلند در خانه خود به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کند. نماینده ژاپن می خواهد از اعتبار خدشه دار شده فوتسال چشم بادامی ها که با عدم صعود به جام جهانی رقم خورد دفاع کند و تیمی مثل الریان که شاهد درخشش آنها در مسابقات باشگاه های جهان بودیم با بازیکنان خارجی اش شانس کمی برای قهرمانی ندارد. تاسیسات به عنوان مدافع عنوان قهرمانی قدرتمند ترین تیم این مسابقات است به شرطی که بتواند به خوبی از داشته های خود استفاده کرده و مسابقات قطر را به فراموشی بسپارد.

تاسیسات روی دفاع کار کند

با جدایی محمد کشاورز و حمید احمدی از تاسیسات دریایی،این تیم در بخش دفاعی با چالش روبروست و هنوز نتوانسته به هارمونی لازم برسد.اکثر گلهای خورده این تیم یا روی ضعف دفاعی بوده یا اشتباه فردی که کادر فنی هم باید برای اشتباهات فردی بازیکنان برنامه ریزی کرده تا آنها را به حداقل برساند و هم فکری به حال سازمان دفاعی تیم کند تا بتواند با پوشش این منطقه با خط حمله قدرتمند در نتیجه گیری موفق عمل کند.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نیروگاه جمعه , ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴

آقای نویسنده باید چند نکته رو خدمت شما عرض کنم داداش۱- اولا که وحید شمسایی خیلی این مسابقات رو جدی گرفته بود چون خودش رئ به آب و آتش زد که طیبی و سنگ سفیدی و بقیه بازیکنا به دوبی نروند!! ۲- خیلی دنبال این بود که با تساوی مقابل بارسلون وتیم برزیل شانس صعود داشته باشه ولی نشد برای همین تواون دوتا بازی هر چی داشتند گذاشتند دیگه تحلیل رفتند! ۳- سوم یادتون رفت که بگید شمسایی قهرمانی خودش رو مدیون داش اصقر حسن زاده بود که امسال از دستش دادحالا تو لیگ هم میفهمه چقدر داش اصغر حسن زاده حضورش تاثیر گذار بود ۴- در جام باشگاه های آسیا هم الریان شرکت نمیکنه داداش تیم السد شرکت کرده

گيتى پسند قهرمان جمعه , ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱

بابا اون وحید شمسایی خودش رو داشت میکشد که شاید هفتم بشه ولى افتضاح کرد چى میگى دست کم گرفتن؟؟!!! اندازه وحید شمسایى همین قدر بیشتر نیست فقط خیلى پر رو هست که بجاى عذر خواهى میگه سطح بازى ها خیلى بالا بود !!!

محمود شنبه , ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

ننویسید کاش جدی میگرفت.بنویسید کاش گیتی پسند جای تاسیسات بود

نام ... شنبه , ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۳:۲۴

بله کاش گیتى رفته بود حد اقل دیگه اخر نمیشد حقه گیتى را چند سال تو لیگ خوردن همینه دیگه اینم از تاسیسات ههه اخر شد خسته نباشید

amir چهارشنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲

فقط تاسیسات قهرمان