کد خبر : 68502
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 تیر 1395 - 13:49
-

واکنش شمسایی به حضورش در میان گزینه‌های سرمربیگری تیم لیگ برتری

واکنش شمسایی به حضورش در میان گزینه‌های سرمربیگری تیم لیگ برتری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روز گذشته اعلام شد تیم فوتسال یاسین پیشرو قم سه گزینه برای سرمربیگری خود در نظر دارد. محمود خوراکچی، امیر شمسایی و محمدرضا حیدریان سه گزینه‌ای بودند که از سوی مسئولان این تیم برای سرمربیگری انتخاب شده‌اند. امیر شمسایی با اظهار بی اطلاعی از این موضوع، گفت: من هم از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روز گذشته اعلام شد تیم فوتسال یاسین پیشرو قم سه گزینه برای سرمربیگری خود در نظر دارد. محمود خوراکچی، امیر شمسایی و محمدرضا حیدریان سه گزینه‌ای بودند که از سوی مسئولان این تیم برای سرمربیگری انتخاب شده‌اند.

امیر شمسایی با اظهار بی اطلاعی از این موضوع، گفت: من هم از طریق رسانه‌ها متوجه این موضوع شدم. نمی دانم منشا این خبرها کجاست. اینکه با ما مذاکره‌ای صورت نگرفته ولی رسانه‌ای شود، کار قشنگی نیست.

وی درباره اینکه آیا در صورت پیشنهاد و مذاکره قطعی تیم قم حاضر به فعالیت در این تیم است یا خیر؟ تاکید کرد: من با تاسیسات دریایی قرارداد دارم و باید ببینم چه می‌شود. البته اگر قرار باشد اتفاقات سالهای قبل تکرار شود، اصلا ارزش ندارد که کسی بخواهد در این تیم مربیگری کند. فوتسال قم با وجود پتانسیل بالا، مدیریت صحیح ندارد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.