کد خبر : 68559
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 تیر 1395 - 12:00
-

عرب عامری:برای حفظ جایگاه فوتسال تلاش می‌کنیم

عرب عامری:برای حفظ جایگاه فوتسال تلاش می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،الهه عرب عامری نایب رییس فوتبال بانوان حفظ جایگاه فوتسال را از جمله اقدامات فدراسیون دانست و اظهار داشت: سعی بر این است شرایط را در فوتسال بهینه کنیم تا وضعیت و جایگاه خود را در آسیا حفظ کنیم، همچنین حمایت تیم‌های فوتبال زیر ۱۴، ۱۶ و ۱۹ سال نیز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،الهه عرب عامری نایب رییس فوتبال بانوان حفظ جایگاه فوتسال را از جمله اقدامات فدراسیون دانست و اظهار داشت: سعی بر این است شرایط را در فوتسال بهینه کنیم تا وضعیت و جایگاه خود را در آسیا حفظ کنیم، همچنین حمایت تیم‌های فوتبال زیر ۱۴، ۱۶ و ۱۹ سال نیز که مسابقات آسیایی را در پیش‌رو دارند و برگزاری مسابقات لیگ  از دیگر برنامه های فدراسیون است.

عرب عامری در خصوص سرمربی خارجی، خاطر نشان کرد: باید تمرکز را بر روی لیگ بگذاریم و باشگاه‌ها را تقویت کنیم. حضور مربی خارجی بدون در اختیار داشتن ابزار که همان باشگاه‌ها است بی‌فایده است. بودجه‌ای که قرار است صرف آوردن مربی خارجی شود برای تقویت باشگاه‌ها استفاده شود بهتر است.

او دلیل صعود دختران فوتبالیست در رنکینگ فیفا را این گونه، توضیح داد: در یک سال گذشته تیم فوتبال بزرگسالان در مسابقات بین‌المللی حضور نداشت ، ولی به دلیل فعالیت‌ها در داخل کشور  در رنکینگ فیفا صعود داشته است. یکی از اقدامات صورت گرفته از سوی فدراسیون خرید وسایل ورزشی برای تیم‌های ورزشی  لیگ برتری است. زمانی که ما اقدام به خرید وسایل ورزشی برای تیم‌های حاضر در لیگ برتر می‌کنیم این برای فیفا نشان می‌دهد که باشگاه‌های ما در زمینه لیگ برتر فعال هستند چرا که فدراسیون با نام تیم های لیگ برتری اقدام به خرید وسایل ورزشی می‌کند. همچنین برگزاری کلاس های مربیگری دروازه بانی، کلاس مربی بدنسازی و کلاس فوتسال با مدرس خارج از کشور  و جشنواره زیر ۱۲ سال از جمله عملکردهای فدراسیون بود که در صعود تیم ملی در رنکینگ فیفا تاثیرگذار بوده است.

نایب رییس فوتبال بانوان اولین برنامه موجود برای تیم فوتبال بزرگسالان را فروردین ماه سال آینده عنوان و اضافه‌ کرد: در این مدت فعالیت خود را با برگزاری لیگ‌هاادامه می‌دهیم تا پشتوانه سازی خوبی نیز برای تیم ‌ملی فراهم شود.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.