کد خبر : 68651
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تیر 1395 - 15:07
-

حیدریان؛ چهارمین مربی -بازیکن لیگ؟

حیدریان؛ چهارمین مربی -بازیکن لیگ؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم به صورت رسمی از عصر شانزدهمین روز تیر ماه زیر نظر سرمربی جدید این تیم آغاز می‌شود. این در حالی است که حدود ۲۴ ساعت قبل، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌قم رسما محمدرضا حیدریان کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال ایران را رسما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم به صورت رسمی از عصر شانزدهمین روز تیر ماه زیر نظر سرمربی جدید این تیم آغاز می‌شود.

این در حالی است که حدود ۲۴ ساعت قبل، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌قم رسما محمدرضا حیدریان کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال ایران را رسما به عنوان سرمربی جدید این تیم و جانشین سیدمهدی غیاثی برای دوره جدید لیگ برتر فوتسال معرفی کرد.

از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه عصر روز چهارشنبه شانزدهم تیر ماه بازیکنان مد نظر کادر فنی تیم فوتسال یاسین‌ قم باید در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم گردهم آمده و زیر نظر محمدرضا حیدریان سرمربی این تیم رسما کار آماده‌سازی نماینده قم را استارت بزنند.

نماینده فوتسال استان قم در حالی مهیای فصل جدید بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور می‌شود که در دوره قبل رقابت‌های لیگ برتر نیز با نام یاسین‌پیشرو قم توانست رتبه ششم را در بین ۱۴ تیم لیگ برتری کسب کند، ضمن اینکه در دو دوره متوالی قبل از یاسین‌پیشرو نیز تیم ماهان‌تندیس قم به مقام ششم لیگ برتر دست یافته بود. این تیم امسال با نام یاسین قم در مسابقات شرکت می کند.

در شرایطی که حدود سه هفته دیگر به آغاز فصل جدید بازی‌های لیگ برتر فوتسال ایران زمان باقی مانده و تیم فوتسال یاسین قم تازه قصد آغاز تمرینات خود را دارد اما هنوز هیچ یک از علاقمندان به فوتسال در جریان تصمیم کادر فنی این تیم برای انتخاب بازیکنان مورد نظر یاسین‌پیشرو قم نیستند.

در حالی که خبرها از احتمال مربیگری و بازی همزمان محمدرضا حیدریان در نماینده فوتسال قم حکایت دارد، تیم فوتسال یاسین‌قم طبق قرعه‌کشی بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ فوتسال ایران باید روز هفتم مرداد ماه در دیداری خانگی از هفته نخست لیگ هجدهم فوتسال باشگاه‌های برتر ایران در سالن شهید حیدریان قم به مصاف تیم فرش‌آراء مشهد برود.
در صورت پا به توپ شدن حیدریان ، وی پس از شمسایی، کشاورز و اصغری مقدم چهارمین مربی-بازیکن لیگ خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.