کد خبر : 68687
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 تیر 1395 - 12:41
دسته‌بندی نشده
-

پیام تبریک نجاریان به مناسبت موفقیت پایگاه خبری فوتسال

پیام تبریک نجاریان به مناسبت موفقیت پایگاه خبری فوتسال
سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری به دنبال موفقیت پایگاه خبری فوتسال و کسب رتبه دوم بین پایگاه های خبری ورزشی کل کشور، پیام تبریک منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری به دنبال موفقیت پایگاه خبری فوتسال و کسب رتبه دوم بین پایگاه های خبری ورزشی کل کشور، پیام تبریک منتشر کرد:

جناب آقای سید حامد اردهالی
مدیرمسئول محترم پایگاه خبری فوتسال ایران

سلام علیکم

رسانه ها بعنوان نمایندگان افکار عمومی، چشم بینا و زبان گویای اقشار مختلف جامعه به حساب می آیند و نقش این عامل که پیوند تشکل ها و نهادهای مختلف با مردم را به میزان چشمگیری عمیق تر می کند، انکارناپذیر است.

جایگاه تثبیت شده ی ورزش در کشور عزیزمان ایران و نیز اقبال عمومی نسبت به این مقوله مهم، وجود رسانه هایی تخصصی را به یک مطالبه برای اهالی و علاقمندان رشته های مختلف ورزشی مبدل ساخته که در این میان، پایگاه خبری فوتسال ایران در سالهای اخیر به شایستگی توانسته خلاء وجود یک رسانه اختصاصی برای ورزش پرطرفدار فوتسال را برطرف ساخته و مخاطبان چشمگیری را در طول عمر چند ساله خود جذب نماید.

کسب عنوان دومین سایت خبری ورزشی کشور توسط این پایگاه خبری که با اعلام رسمی معاونت محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت پذیرفته، بیانگر جایگاه قابل توجه این رسانه در میان علاقمندان به ورزش این مرز و بوم است.

اینجانب این اتفاق فرخنده را به جنابعالی و تمامی دست اندرکاران پایگاه خبری فوتسال ایران صمیمانه تبریک و شادباش عرض نموده و صحت، سلامت و توفیقات روزافزون شما را از درگاه حق تعالی مسالت دارم.

سعید نجاریان ساروی
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهروند ساری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.