کد خبر : 68784
تاریخ انتشار : جمعه 18 تیر 1395 - 19:46
-

اقدامات دقیقه نودی جواب نداد!/ مسکن پرعوارضی به نام بازی چند روز مانده به جام‌جهانی

اقدامات دقیقه نودی جواب نداد!/ مسکن پرعوارضی به نام بازی چند روز مانده به جام‌جهانی
در شرایطی که ضعف برنامه‌ریزی برای بازی‌های دوستانه تیم‌ملی عیان بوده، با تمام تلاش‌های دقیقه نودی اعلام شده که عملا هیچ تیم صاحب‌نامی زمان بازی تدارکاتی با تیم ما قبل از جام‌جهانی را ندارد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در شرایطی که تیم‌ملی ایران در تمام اعصار جام‌جهانی فوتسال به اصطلاح qualified شده و اظهرمن‌الشمس بوده که این دوره هم به جام‎جهانی راه خواهد یافت، پرداختن به برخی موضوعات با درجه اهمیت کمتر عملا کمیته توسعه فنی فوتسال را از ماموریت اصلی خود که هماهنگی برای همین بازی‌های تیم‌ملی بوده عقب انداخته و یا بعضا به حاشیه برده تا اکنون در آستانه جام‌جهانی تیم‌ملی ایران کاسه چه کنم دست بگیرد.

اینکه عملا رئیس این کمیته در مصاحبه‌ای اعلام کرده ما با کشورهای زیادی رایزنی کردیم که برنامه آنها برای بازی با ایران فراهم نبود به نظر پاک کردن صورت مسئله‌ای است که فشارش در آینده‌ای نزدیک تنها به سرمربی و کمیته فوتسال وارد خواهد شد. در حالی‌ که تقویم شلوغ بازی‌های دوستانه تیم‌هایی که اکنون نه آورده‌اند، یک سال و نیم و یا یکسال پیش خالی بوده و اکنون به لطف اقدامات دقیقه نودی کاملا پر است.

اکنون سئوال اینجاست که مگر برای تیم‌ملی فوتسال ایران رویدادی مهمتر از جام‌جهانی هم بوده که از یکسال یا یکسال و نیم پیش که تقویم تیم‌های بزرگ خالی بوده هیچ اقدامی برای هماهنگ شدن بازی دوستانه با آنها صورت نگرفته است؟! جواب این‌گونه سئوالات به درد این روزهای فوتسال ملی با مسکن‌های پر عوارضی چون بازی در کلمبیا آن هم چند روز مانده به جام‌جهانی داده می‌شود که هر مصدومیت یا اتفاقی در خلال آن به قیمت از دست رفتن آرزوهای تیم‌ملی در بزرگترین آوردگاه جهانی است.

تورنمنت تایلند و بازی با ازبکستان تنها دلخوشی این روزهای تیم‌ملی فوتسال ایران است که امید می‌رود سنگی از آسمان نبارد و حداقل این بازی‌ها انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.