کد خبر : 68762
تاریخ انتشار : جمعه 18 تیر 1395 - 13:17
-

تاسیسات دریایی سرحال به جام باشگاه‌های آسیا می‌آید

تاسیسات دریایی سرحال به جام باشگاه‌های آسیا می‌آید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی چند روز مانده به شروع مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا به شرایط تیم‌های حاضر در این مسابقات پرداخته است. این گزارش با اعلام شرایط تیم تاسیسات دریایی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی آغاز شده است: «ایران تا به حال موفق به کسب سه عنوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی چند روز مانده به شروع مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا به شرایط تیم‌های حاضر در این مسابقات پرداخته است.

این گزارش با اعلام شرایط تیم تاسیسات دریایی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی آغاز شده است: «ایران تا به حال موفق به کسب سه عنوان قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا شده است؛ از جمله قهرمانی تاسیسات دریایی در سال ۲۰۱۵. در تیم تاسیسات دریایی چهار بازیکن تیم ملی ایران که موفق شدند با این تیم در ماه فوریه به عنوان قهرمانی آسیا برسند، حضور دارند. هدایت این تیم با وحید شمسایی به عنوان سرمربی – بازیکن است».

در ادامه این گزارش آمده است: «شمسایی ۴۰ ساله تاکنون موفق شده است آمار قابل توجه ۳۹۰ گل بین المللی را به ثبت برساند و در فهرست افتخاراتش عناوینی مثل هشت قهرمانی در آسیا، بهترین گلزن هشت تورنمنت با ایران، سه عنوان بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا، دو عنوان قهرمانی فوتسال باشگاه‌های آسیا به عنوان بازیکن و سه عنوان قهرمانی در لیگ برتر ایران به عنوان سرمربی وجود دارد.»

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به حضور تاسیسات در جام باشگاه‌های جهان هم اشاره کرده است: «تاسیسات به واسطه حضور در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های جهان سرحال و آماده راهی جام باشگاه‌های آسیا می‌شود؛ این تیم در مسابقات جهانی به واسطه سه شکست برابر سه تیم از قوی‌ترین تیم‌های دنیا از صعود به مراحل بالاتر بازماند».

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گيتى پسند قهرمان جمعه , ۱۸ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲

اى بابا پس تو جام باشگاه هاى جهان مریض بودند!!! که هشتم شدن؟؟!!