کد خبر : 68827
تاریخ انتشار : شنبه 19 تیر 1395 - 18:26
-

طاهری: بزرگ‌ترین مشکل ما نداشتن بازی تدارکاتی است/ امیدوارم امکانات لازم فراهم شود/انحلال منصوری باعث تأسف است

طاهری: بزرگ‌ترین مشکل ما نداشتن بازی تدارکاتی است/ امیدوارم امکانات لازم فراهم شود/انحلال منصوری باعث تأسف است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری در اولین روز اردوی تیم ملی فوتسال گفت: اردوهای ما از امروز به مدت یک هفته استارت خورد و بازیکنان سپس در اختیار باشگاه‌هایشان قرار می‌گیرند، قبل از رقابت‌های جام جهانی هم یک اردوی دیگر خواهیم داشت. وی در مورد لباس‌های تیم ملی عنوان کرد: جیووا البسه تیم‌های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری در اولین روز اردوی تیم ملی فوتسال گفت: اردوهای ما از امروز به مدت یک هفته استارت خورد و بازیکنان سپس در اختیار باشگاه‌هایشان قرار می‌گیرند، قبل از رقابت‌های جام جهانی هم یک اردوی دیگر خواهیم داشت.

وی در مورد لباس‌های تیم ملی عنوان کرد: جیووا البسه تیم‌های ملی را تأمین می‌کند، شرایط خوب است و تنها مشکل ما کمبود بازی تدارکاتی به خاطر پر بودن برنامه حریفان حاضر در جام جهانی است.

بازیکن تیم ملی فوتسال درمورداینکه  آیا نداشتن بازی دوستانه به خاطر دیر اقدام کردن مسؤولان است، عنوان کرد: این وضعیت برای همه وجود دارد، اکثر کشورها لیگشان به تازگی تمام شده و باید خود را آماده حضور در مسابقات کنند.

طاهری در مورد اینکه ایا سرعت‌گیرهایی که در کنار زمین گذاشته شده، مشکلی برای بازیکنان به وجود نمی‌آورد، عنوان کرد: این شرایط خوب نیست، جای شکرش باقی است که این سرعت‌گیرها بیرون زمین است. باید این نواقص را برطرف کنیم.

وی در مورد اینکه فوتسال ایران رده پنجم جهان است اما نیمی از توجهی که به فوتبال می‌شود، به این رشته نمی‌شود، عنوان کرد: امیدواریم امکانات فوتسال بهتر از این شود تا بتوانیم با تدارکات خوب و آمادگی پا به مسابقات بگذاریم.

طاهری در رابطه با انحلال باشگاه شهید منصوری قرچک اظهار داشت: این مسئله باعث تأسف است که باشگاهی با بیش از ۱۵ سال قدمت در حال انحلال است. شهید منصوری هواداران بسیار خوبی دارد و واقعاً حیف است که این اتفاق بیفتد، هر کسی که می‌تواند کمک کند باید اقدامات لازم در راستای بقای این باشگاه پرهوادار را انجام دهد. کریم منصوری سال‌ها از جیب هزینه کرده و باشگاه را سرپا نگه داشته، آنها نیاز به حمایت دارند. وقتی به تیم شهروند ساری رفتم، خیلی از جوانان با من تماس گرفتند و حتی به خاطر مسئله انحلال باشگاه گریه می‌کردند، به‌شخصه تمام تلاشم را برای منحل نشدن این تیم انجام دادم،‌اما امیدوارم مسؤولان کمک کنند تا این مشکل حل شود.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.