کد خبر : 68822
تاریخ انتشار : شنبه 19 تیر 1395 - 17:05
-

مدیرکل ورزش هرمزگان:امتیاز آذرخش به فروش می رسد/ مدیرعامل آذرخش:تیم فروشی نیست!

مدیرکل ورزش هرمزگان:امتیاز آذرخش به فروش می رسد/ مدیرعامل آذرخش:تیم فروشی نیست!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه این باشگاه توان حضور در لیگ برتر برای فصل جدید ندارد به دنبال واگذارى این امتیاز به یکی از اسپانسر های هرمزگانی هستیم. وی افزود: مدیرعامل باشگاه آذرخش اعلام کرده است در صورت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه این باشگاه توان حضور در لیگ برتر برای فصل جدید ندارد به دنبال واگذارى این امتیاز به یکی از اسپانسر های هرمزگانی هستیم.

وی افزود: مدیرعامل باشگاه آذرخش اعلام کرده است در صورت پیدا شدن خریدار این امتیاز واگذار می‌کند تا این تیم با شرایط بهتر در لیگ برتر حضور پیدا کند .

دانشور با تأکید بر اینکه تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا تمرینات این تیم از هفته جاری شروع شود، خاطرنشان کرد: ما باید در این زمان کم هم اسپانسر جذب کنیم و هم به دنبال تدارک شروع تمرینات برای آماده‌سازی تیم باشیم .

وی در پایان تصریح کرد: سعی خواهیم کرد کادر فنی سال گذشته این تیم را حفظ کنیم .

اما مدیرعامل باشگاه آذرخش سرخون بندرعباس با تکذیب این خبر گفت: هیچ‌گاه اعلام نکرده‌ام امتیاز تیم را می‌فروشم.

محمد احمدی تصریح کرد: فصل گذشته با هزینه‌های شخصی تیم را راهی لیگ برتر کردیم و امسال این هزینه‌ها افزایش پیداکرده و به‌تنهایی قادر به پرداخت آن نیستم اما این دلیلی بر فروش امتیازی که با سختی زیاد به این مرحله رسیده که بیش از پنج هزار نفر را به سالن فجر بندرعباس می آورد، نمی شود.

وی بابیان اینکه زمانی که هیچ اسپانسری پیدا نشود به‌ناچار مجبور به فروش امتیاز در استان هرمزگان می‌شویم، بیان کرد: امیدوارم با حمایت مسئولان استان این اتفاق رقم نخورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.