کد خبر : 68835
تاریخ انتشار : شنبه 19 تیر 1395 - 18:43
-

کشاورز: مسؤولان حمایت کنند، تیم ملی فوتسال در جام جهانی موفق می‌شود/ کفپوش سالن فاسد شده است

کشاورز: مسؤولان حمایت کنند، تیم ملی فوتسال در جام جهانی موفق می‌شود/ کفپوش سالن فاسد شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز در حاشیه تمرین تیم ملی فوتسال گفت: تیم ملی استارت خود را در اردویی کوتاه‌مدت زده است و پس از آن لیگ دوباره شروع می‌شود، اردوی اصلی تیم ملی فوتسال پس از هفته چهارم لیگ است که تمام بازیکنان در اختیار تیم ملی هستند و امیدوارم نماینده شایسته‌ای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز در حاشیه تمرین تیم ملی فوتسال گفت: تیم ملی استارت خود را در اردویی کوتاه‌مدت زده است و پس از آن لیگ دوباره شروع می‌شود، اردوی اصلی تیم ملی فوتسال پس از هفته چهارم لیگ است که تمام بازیکنان در اختیار تیم ملی هستند و امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان درجام جهانی خواهیم بود.

وی در مورد تیم‌های هم‌گروه ایران در جام جهانی فوتسال گفت: از آذربایجان شناخت زیادی نداریم، اما تیم ملی اسپانیا شناخته‌شده است و مراکش را هم می‌شناسیم، جام جهانی بسیار سخت است، امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی را ارائه کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران درمورد کفپوش نامناسب سالن تمرین گفت: عمر این کفپوش به سر آمده و خاصیتش را از دست داده است، کفپوش این سالن فاسد شده، امیدوارم مسؤولان این کفپوش را تعویض کنند و با کفپوش نو انگیزه بازیکنان فوتسال بیش‌تر شود.

کشاورز در مورد گلایه‌های سرمربی تیم ملی در مورد حمایت نشدن گفت: تیم ملی فوتسال حرف‌های زیادی برای گفتن در جام جهانی دارد، اما انتظار داریم مسؤولان از تیم ملی حمایت بیش‌تری کنند تا شرمنده مردم نشویم. توقع مردم از فوتسال بالاست که این توقع به‌حق است، اگر مسؤولان حمایت کنندو  دور و بر تیم فوتسال را بگیرند، به عنوان کاپیتان تیم ملی قول می‌دهم نتایجی راضی‌کننده در جام جهانی بگیریم و وقتی از کلمبیا برمی‌گردیم مردم از نتایج فوتسال در این مسابقات مهم راضی باشند.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.