کد خبر : 68844
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1395 - 9:45
-

تیم ملی در آمپاس!

تیم ملی در آمپاس!
حالا همان بازی با ازبکستان و همان حضور در تورنمنت تایلند که مدتهاست به عنوان تنها برنامه های آماده سازی تیم ملی از آن یاد می شود در برنامه تیم ملی قرار دارد و حریفان اروپایی که یکی یکی برای مذاکره نامشان ردیف می شد به درخواست ایران پاسخ منفی دادند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اوضاع برای تیم ملی بهتر نشد که نشد.پیشنهاد تاج به کادرفنی برای سکوت در قبال مشکلات تدارکات و آماده سازی تیم ملی هم افاقه نکرد و در شرایطی که ناظم الشریعه امیدوار بود با سیاست سکوت،مسئولان فدراسیون بازی ها و اردوهای تدارکاتی تیم ملی را اوکی کنند خبری نشد. حالا همان بازی با ازبکستان و همان حضور در تورنمنت تایلند که مدتهاست به عنوان تنها برنامه های آماده سازی تیم ملی از آن یاد می شود در برنامه تیم ملی قرار دارد و حریفان اروپایی که یکی یکی برای مذاکره نامشان ردیف می شد به درخواست ایران پاسخ منفی دادند.

تیم ملی در آمپاس شدید

گویا هیچ کدام از کشورهایی که ایران برای مذاکره با آنها وارد میدان شده به درخواست ایران پاسخ مثبت نداده اند. در شرایطی که مسئولان کمیته فوتسال همچنان معتقدند تدارکات در نظر گرفته شده برای تیم ملی کافی است و حتی بسیاری از کشورها هنوز اردو های آماده سازی خود را شروع نکرده اند،ترابیان رئیس کمیته فنی از پر بودن برنامه اکثر تیم ها خبر می دهد که به طور کامل در تضاد با اظهارات رئیس کمیته فوتسال است. اگر تیم های حاضر در جام جهانی برنامه خود را شروع نکرده اند پس چطور است که برای بازی دوستانه با ایران جای خالی ندارند؟ عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در این خصوص گفت: ما با کشورهای زیادی رایزنی کردیم که برنامه آنها برای بازی با ایران فراهم نبود. این کشورها یا خودشان در جام جهانی بودند و برنامه‌ریزی خود را از قبل صورت داده بودند و یا کشورهایی بودند که در جام جهانی حضور ندارند و دوران استراحت خود را طی می‌کنند.

راه حل عجیب بازی در کلمبیا

تیم ملی برای خروج از بحرانی که در پی نبود حریف تدارکاتی در آن گرفتار شده راهکار جالب بازی تدارکاتی پیش از جام جهانی را در پیش گرفته است. اینطور که ترابیان مدعی شده تیم ملی می تواند پیش از جام جهانی و در کلمبیا با یکی دو تیم حاضر در این مسابقات بازی تدارکاتی برگزار کند. مسئولان فدراسیون در حالی رایزنی با برخی از این تیم ها را شروع کرده اند که بازی در آستانه جام جهانی نمی تواند چندان هم برای تیم ملی مناسب باشد.لو رفتن تاکتیک های تیم،احتمال همگروهی با برخی از این تیم ها در مراحل بعدی جام جهانی و از همه مهمتر مصدومیت احتمالی بازیکنان که فرصت جانشینی را هم از دست می دهد به نظر تصمیم چندان جالبی برای تیم ملی ما نیست و چاره ای مناسب برای فقدان بازی تدارکاتی کافی برای تیم ملی به نظر نمی رسد.

تیم ملی فوتسال مستقل شد

یکی از راهکارهایی که برای خروج تیم ملی از این وضعیت از سوی فدراسیون فوتبال صورت گرفته برنامه ریزی تیم ملی زیر نظر کمیته ای دیگر است.این طور که شنیده می شود کمیته مستقلی برای تیم‌های ملی فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال تشکیل خواهد شد. لغو اردو و همچنین عدم وجود امکانات مناسب باعث شده تا به منظور تسهیل در تهیه امکانات، برگزاری اردو و… برای تیم‌های ملی فوتبال، ساحلی و فوتسال کشورمان، کمیته مستقلی تشکیل می‌شود.بر این اساس، ریاست این کمیته با محمدرضا ساکت، مدیر تیم‌های ملی و مشاور عالی رئیس فدراسیون فوتبال خواهد بود.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.