کد خبر : 68842
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1395 - 9:42
-

نگرانی اماراتی‌ها از بازیکنان ایرانی تیم نفت عراق

نگرانی اماراتی‌ها از بازیکنان ایرانی تیم نفت عراق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در گروه سوم مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا، تیم‌های نفت الوسط عراق، دالیان یوآن چین و دیبا الحسین امارات قرار دارند و باید برای صعود به مرحله بعد با هم رقابت کنند. «محمد المرزوقی» سرمربی تیم دبا الحصن امارات درباره حضور این تیم در رقابتهای آسیایی گفت: بر حسب نیاز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در گروه سوم مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا، تیم‌های نفت الوسط عراق، دالیان یوآن چین و دیبا الحسین امارات قرار دارند و باید برای صعود به مرحله بعد با هم رقابت کنند.

«محمد المرزوقی» سرمربی تیم دبا الحصن امارات درباره حضور این تیم در رقابتهای آسیایی گفت: بر حسب نیاز چند بازیکن خارجی از جمله کریم ابوزید از لبنان که یکی از بهترین بازیکنان لبنان است را جذب کردیم. همچنین همچنین ماریو کلادیو پرتغالی هم برای این رقابتها به عضویت تیم ما در آمده است.

وی افزود: تنها شناختی که از تیم چینی داریم این است که بازیکنان خارجی خوبی در این تیم حضور دارند ولی تیم نفت عراق متمایز و قدرتمند است و از هفت بازیکن ملی پوش عراق سود می برد. همچنین تیم عراقی بازیکنان خارجی از ایران جذب کرده‌اند که از بهترین‌های فوتسال هستند. البته ما با تیم ملی امارات در بازی‌های داخل سالن کره جنوبی در سال ۲۰۱۳ سابقه شکست عراق را داریم و من از آن تجربه در مسابقات پیش رو استفاده خواهم کرد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.