کد خبر : 68935
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1395 - 9:57
-

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان: امتیاز تیم فوتسال آذرخش سرخون به‌ فروش می‌رسد/ فقط خریداران هرمزگانی می‌توانند اقدام کنند

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان: امتیاز تیم فوتسال آذرخش سرخون به‌ فروش می‌رسد/ فقط خریداران هرمزگانی می‌توانند اقدام کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،غلامعلی دانشور اظهار کرد: با توجه به اینکه باشگاه آذرخش سرخون به‌ تنهایی توان حضور در لیگ برتر برای فصل جدید ندارد به‌ دنبال واگذاری این امتیاز به یکی از اسپانسر‌های هرمزگانی است. وی افزود: مدیرعامل باشگاه آذرخش اعلام کرده است که به‌ تنهایی قادر به تامین تمامی هزینه‌های تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،غلامعلی دانشور اظهار کرد: با توجه به اینکه باشگاه آذرخش سرخون به‌ تنهایی توان حضور در لیگ برتر برای فصل جدید ندارد به‌ دنبال واگذاری این امتیاز به یکی از اسپانسر‌های هرمزگانی است.

وی افزود: مدیرعامل باشگاه آذرخش اعلام کرده است که به‌ تنهایی قادر به تامین تمامی هزینه‌های تیم فوتسال نیست و در صورت پیدا شدن خریدار، این امتیاز واگذار می‌شود تا این تیم با شرایط بهتر در لیگ برتر حضور پیدا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با تاکید براینکه تمام تلاش خود را به‌کار خواهیم گرفت تا تمرینات این تیم از هفته جاری آغاز شود گفت: ما باید در این زمان اندک، هم اسپانسر جذب کنیم و هم به‌دنبال تدارک شروع تمرینات برای آماده‌سازی تیم باشیم.

دانشور در پایان ادامه داد: سعی خواهیم کرد با همکاری و مساعدت استاندار و معاونان وی و مؤسس باشگاه، کادر فنی سال گذشته این تیم را حفظ نماییم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.