کد خبر : 68923
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1395 - 9:55
-

ناظم الشریعه: بازیکنان به جای امارات، در شهرهای مختلف مثل قرچک یا ساری حضور داشتند/شرایط بازی با برزیل خوب نبود که آنرا قبول نکردیم

ناظم الشریعه: بازیکنان به جای امارات، در شهرهای مختلف مثل قرچک یا ساری حضور داشتند/شرایط بازی با برزیل خوب نبود که آنرا قبول نکردیم
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه ایران تنها در صورت حضور تیم‌های اروپایی در تورنمنت چین شرکت خواهد کرد، دلایل مخالفت با بازی با تیم ملی برزیل را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم الشریعه درباره برنامه تیم ملی فوتسال پیش از حضور در جام جهانی کلمبیا اظهار کرد: تیم ایران روز ۲۷ مرداد برای حضور در تورنمنت تایلند، عازم این کشور خواهد شد و سه بازی در این تورنمنت با مصر، قزاقستان و تایلند برگزار می‌کند.

وی افزود: بعد از تایلند، به مشهد بر می‌گردیم و روزهای هفتم و هشتم شهریور با ازبکستان بازی خواهیم کرد و سپس روز هجدهم عازم کلمبیا خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی از احتمال حضور ایران در تورنمنت چین خبر داد و گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال در حال رایزنی هستند. در حال حاضر چین به ایران پیشنهاد داده تا در تورنمنت این کشور شرکت کنیم. ما هم اعلام کردیم در صورتی که کشورهای اوکراین و صربستان در این تورنمنت باشند، بعد از تایلند عازم چین خواهیم شد. اگر این اتفاق رخ بدهد، خوب است.

ناظم الشریعه با بیان اینکه چین تمام هزینه‌های سفر ایران را می‌دهد، تاکید کرد: شرط ما برای چین این است که کشورهای اروپایی حتما در این تورنمنت باشند. تا الان که به ما اعلام کرده‌اند اوکراین، صربستان و استرالیا در این تورنمنت حضور دارند. ما خواستیم اول حضور این کشورها را نهایی کنند تا بعد از آن پاسخشان را بدهیم.

وی که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، درباره اینکه گفته می‌شود قرار بوده بازیکنان تیم ملی به واسطه او در جام رمضان امارات حضور داشته باشند و حتی خودش هم به این کشور رفته است، گفت: از این حرفها زیاد می‌زنند. همه مرا می‌شناسند. ما تمام ماه رمضان را اینجا بودیم.

سرمربی تیم ملی افزود: البته من مخالف حضور بازیکنان در تورنمنت امارات نبودم چون از قبل برنامه ریزی کرده بودیم و برای تیم ملی تمرین نداشتیم. قرار بود دو، سه بازیکن به امارات بروند و در تیم های خوب با حضور ستارگان دنیا بازی کنند. هرچند به این خاطر که شرایطشان حاد بود و مصدوم شدند، در نهایت به امارات نرفتند.

ناظم الشریعه همچنین بدون نام بردن از عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه درباره اینکه وی گفته بود امکان دارد بازیکنان ملی پوش در امارات مصدوم شوند، گفت: دوستان می‌گفتند ممکن است ملی پوشان مصدوم بشوند. خب بازیکنان اگر به جام رمضان امارات نرفتند، در ایران در جام رمضان در شهرهای مختلف مثل قرچک یا ساری حضور داشتند. خب اگر قرار به مصدومیت است، بازیکنان حتی اگر امارات هم نروند، همینجا مصدوم می‌شوند.

وی در خصوص اینکه چرا موافق برگزاری بازی با تیم ملی برزیل قبل از جام جهانی کلمبیا نبوده است، تاکید کرد: شما باورتان می‌شودکه یک مربی بخواهد بازی با برزیل را همینطوری از دست بدهد؟ تاریخ‌های پیشنهادی برزیل به درد ما ‌نمی‌خورد. ما باید شهریورماه با تعداد بازیکن محدود و برای انجام چهار بازی به برزیل می‌رفتیم و سپس بعد از بازگشت به ایران، عازم کلمبیا می‌شدیم. کدام مربی این برنامه را قبول می‌کند؟

سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان اینکه تاریخ بازی با برزیل سه بار عوض شده است، گفت: قطعا شرایط بازی با برزیل خوب نبود که آنرا قبول نکردیم. ما باید این همه مسافت را به برزیل می‌رفتیم، سپس به ایران بر می‌گشتیم و مجددا به کلمبیا سفر می‌کردیم.

ناظم الشریعه درباره اینکه چه نیازی بود تیم ملی از برزیل به ایران برگردد و می‌توانست از همانجا عازم کلمبیا شود، گفت: نمی‌توانستیم این کار با بکنیم. ما ایرانی و احساسی هستیم. در اینصورت چیزی حدود ۴۰، ۵۰ روز از ایران دور بودیم. بازیکنان از خانواده‌هایشان دور می‌شدند و این برایمان مشکل ساز می‌شد. ضمن اینکه تعداد نفراتی که می‌توانستیم به برزیل ببریم محدود بود و امکان مصدومیت آنها هم در برزیل وجود داشت. در نهایت با دوستان مشورت کردیم و تصمیم گرفتیم به برزیل نرویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰

همین تورنمنت چین رو هم اقایون از دست می دهند
همینطور که بازی با برزیل و ایتالیا رو از دست دادند

اخر سر هم باید با تیم کارگران بازی کنید!!!!