کد خبر : 69079
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تیر 1395 - 15:15
-

صمیمی: آرزو دارم تیمی از بوشهر در لیگ فوتسال شرکت کند

صمیمی: آرزو دارم تیمی از بوشهر در لیگ فوتسال شرکت کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا صمیمی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: استعدادهای فوتسالی استان بوشهر فراوان است و با پرورش آنها شمار بوشهری ها در تیم ملی فوتسال افزایش می یابد. وی اضافه کرد: شور و شوق موجود در بین فوتسال بازان استان بوشهر وافر است و این موضوع با نگاهی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا صمیمی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: استعدادهای فوتسالی استان بوشهر فراوان است و با پرورش آنها شمار بوشهری ها در تیم ملی فوتسال افزایش می یابد.
وی اضافه کرد: شور و شوق موجود در بین فوتسال بازان استان بوشهر وافر است و این موضوع با نگاهی به سالن های ورزشی این شهر به وضوح قابل مشاهده است.
صمیمی تاکید کرد: باید این همه انرژی مثبت و استعداد ها صحیح اداره و در قالب یک تیم از استان بوشهر راهی لیگ های کشوری شود.
وی بیان کرد: فوتسال در بوشهر بشدت مورد بی توجهی قرار گرفته تا جایی که حتی یک تیم در لیگ دو فوتسال کشور هم ندارد.
صمیمی گفت: همواره آرزو دارم تیمی با نام بوشهر در لیگ برتر فوتسال ایران شرکت کند که برای تحقق این مهم نهایت تلاش خود را بکار خواهم بست.
وی افزود: در این ارتباط باید درقالب راه اندازی مدرسه فوتسال تصمیم به آموزش اصولی این رشته و پرورش استعدادها در بوشهر هستیم و برای تحقق این مهم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران گفت: از طریق رسانه و تابلوهای تبلیغات شهری اطلاع رسانی مناسبی در این زمینه صورت گرفته و با استقبال خوبی نیز از سوی فوتسالیست ها مواجه شده ایم که امیدواریم این امر منجر به حضور بوشهر در لیگ های کشوری شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰

آقای صمیمی، بعضی از کلان شهرهای ایران که به مراتب ظرفیت هایی بیشتر وبهتر از بوشهر دارند هم در لیگ برتر تیم ندارند پس بهتر است به داشته های خود بیشتر توجه کنیم وبا حفظ آنها، سعی در ارتقا وتوسعه آنها باشیم وبه بهانه های مختلف نخواهیم مصاحبه کنیم وخود را مطرح نماییم.

سید محمد چهارشنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۹:۳۴

فقط عکاس عکس خخ