کد خبر : 69252
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 تیر 1395 - 18:01
-

احتمال تقابل بازیکنان ایرانی با تیم تاسیسات دریایی در فینال

احتمال تقابل بازیکنان ایرانی با تیم تاسیسات دریایی در فینال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا، علاوه بر بازیکنان تیم تاسیسات دریایی چند بازیکن ایرانی دیگر حضور دارند که به صورت قرضی در تیم‌های دیگر آسیایی بازی می‌کنند. فرهاد توکلی و قدرت بهادری از جمله این بازیکنان هستند که چند ماه است در تیم نفت الوسط عراق به صورت قرضی حضور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا، علاوه بر بازیکنان تیم تاسیسات دریایی چند بازیکن ایرانی دیگر حضور دارند که به صورت قرضی در تیم‌های دیگر آسیایی بازی می‌کنند.

فرهاد توکلی و قدرت بهادری از جمله این بازیکنان هستند که چند ماه است در تیم نفت الوسط عراق به صورت قرضی حضور دارند. بعد از قهرمانی نفت در مسابقات عراق با این دو بازیکن ایرانی، تصمیم بر این شد که بهادری و توکلی در جام باشگاه‌های آسیا هم این تیم عراقی را همراهی کنند.

تیم نفت در گروه سوم با تیم‌های دالیان یوآن چین و دیبا الحسین امارات همگروه است. در صورت صعود این تیم و تاسیسات دریایی، این دو تیم احتمالا در مرحله نیمه نهایی یا فینال به هم خواهند خورد.

بهادری فصل گذشته شاگرد وحید شمسایی در تیم تاسیسات دریایی بود و با این تیم توانست عنوان قهرمانی لیگ و آسیا را به دست آورد.

جام باشگاه‌های آسیا از روز جمعه به میزبانی تایلند آغاز خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.