کد خبر : 69185
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 تیر 1395 - 13:45
-

برای آمادگی حضور در جام باشگاه های آسیا در جام جهانی شرکت کردیم

برای آمادگی حضور در جام باشگاه های آسیا در جام جهانی شرکت کردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مجید حسینی کنگانی درباره نقل و انتقالات تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: شرایط طوری شد که چهار ملی پوش خود را از دست دادیم. این موضوع با تصمیم خود بازیکنان بود و بخشی از آن نیز به نگاه مدیریتی کلان باشگاه باز می گردد. وی افزود: فوتسال ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مجید حسینی کنگانی درباره نقل و انتقالات تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: شرایط طوری شد که چهار ملی پوش خود را از دست دادیم. این موضوع با تصمیم خود بازیکنان بود و بخشی از آن نیز به نگاه مدیریتی کلان باشگاه باز می گردد.
وی افزود: فوتسال ما ظرفیت خاص و محدودی دارد. در سال های اخیر تاسیسات در جذب ملی پوشان اهتمام داشت تا از این طریق به تیم کمک شود اما اکنون با نظر کارشناسان نقش تاسیسات با ورود به فوتسال و نتایج تیم ملی پررنگ است.
رییس هیئت مدیره باشگاه تاسیسات دریایی گفت: ظرفیت فوتسالیست ها را طوری تعیین کردیم که بازیکنان جدید آینده تیم ملی باشند. اصراری برای حفظ ملی پوشان نداشتیم و خوشبختانه در جذب بازیکنان جدید موفق عمل کردیم.
حسینی کنگانی در خصوص جام باشگاه های فوتسال جهان در قطر افزود: در تورنمنت قطر نتایج خوبی کسب نکردیم و این موضوع قابل پیش بینی بود چون همه تیم ها ترکیبی از بازیکنان برزیلی و اسپانیایی را در اختیار داشتند. تنها تیمی که بازیکن خارجی نداشت تیم تاسیسات بود و ما با ملیت خودمان در مسابقات حاضر شدیم تا برای مسابقات جام باشگاه های آسیا آماده شویم.
وی درباره حضور تیم تاسیسات در مسابقات جام باشگاه های آسیا گفت: ژاپن برای این رقابت ها برنامه ریزی کرده است چون نتوانست در ایران نتیجه بگیرد. تایلند میزبان مسابقات جام باشگاه های آسیا نیز برنامه ریزی خوبی برای موفقیت در این جام کرده است.
او با گله از برنامه ریزی فوتسال ایران افزود: قبل از مسابقات قطر تیم تاسیسات در شرایط مسابقه قرار نداشت در حالیکه بارسلون اسپانیا ۵۰ مسابقه داخلی برگزار می کند و آماده ورود به مسابقات بین المللی می شود. در قطر نیز این تیم بعد از مسابقات داخلی و ۲۰ روز استراحت وارد مسابقات شد اما تاسیسات بعد از پنج ماه از آخرین مسابقه ای که برگزار کرده بود، وارد رقابت ها شد. تیم های دیگر ایرانی هم هنوز برای فصل جدید لیگ شکل نگرفته بودند تا بازی دوستانه با آنها داشته باشیم.
رییس هیئت مدیره باشگاه تاسیسات دریایی گفت: با حضور در مسابقات قطر شرایط خوبی پیدا کردیم. در واقع شرکت در مسابقات جام باشگاه های جهان در قطر یک فرصت و تهدید برای ما بود. اکنون با تمرینات جدی که برگزار کرده ایم در مسابقات جام باشگاه های آسیا حاضر شده ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گیتی پسند قهرمان چهارشنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

وحید شمسایی و باندش بد جوری این بنده خدا روسیا کردند و اینقدر از مرحله پرت هست که میگه ما بازیکنان ملی پوش دادیم و جوان گرفتیم !!خخخخ یکی نیست به این بنده خدا بگه بابا شما هرچی بازیکن دادی جاش بازیکن در همون سطح با همون پول گرفتی حسن زاده رو دادی طیبی رو گرفتی – قدرت بهادری رو دادی وفایی رو گرفتی – حمید احمدی رو دادی حاجی بنده رو گرفتی – کشاورز رو دادی شجری رو گرفتی و ابراهیمی رو هم که اصلا بازی نمیدادی که نگه داری!!! پس این سیا بازی ها که شمسایی و باندش دارن همش برای اینه که نتایج افتضاح و آبروریزی که در قطر کردند بپوشاننند و مدیر عامل رو هم سیا کردند!!!

amir چهارشنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷

فعلا که شما رو با این همه قهرمانی سیا کردن دوست عزیز