کد خبر : 69220
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 تیر 1395 - 17:37
-

نظری:در تایلند نتایج جام باشگاه های جهان را جبران می کنیم

نظری:در تایلند نتایج جام باشگاه های جهان را جبران می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری درباره حضور تیم فوتسال تاسیسات دریایی در رقابت های جام باشگاه های آسیا گفت: پس از حضور در مسابقات جام باشگاه های جهان در قطر، تمرینات خوبی را برای مسابقات جام باشگاه های آسیا برگزار کردیم. با اینکه نتایج خوبی در قطر نداشتیم اما تیم تاسیسات بازی های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری درباره حضور تیم فوتسال تاسیسات دریایی در رقابت های جام باشگاه های آسیا گفت: پس از حضور در مسابقات جام باشگاه های جهان در قطر، تمرینات خوبی را برای مسابقات جام باشگاه های آسیا برگزار کردیم. با اینکه نتایج خوبی در قطر نداشتیم اما تیم تاسیسات بازی های تدارکاتی خوبی در آنجا برگزار کرد و امیدواریم بتوانیم در مسابقات قاره ای، نتایج مسابقات قطر را جبران کنیم.
وی در خصوص جدایی برخی بازیکنان ملی پوش از ترکیب تیم تاسیسات افزود: بازیکنان جدید جایگزین فوتسالیست های باتجربه شده اند که فکر می کنم کادر فنی تیم ملی این توانایی را در جوانان تازه وارد دیده است و آنها را جذب کرده است. به طور قطع بازیکنان با تجربه حاضر در تیم هم به این جوانان کمک خواهند کرد.
دروازه بان تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: همه تیم های قاره برای رویارویی با قهرمان آسیا آماده شده اند. باشگاه های آسیایی با تدارک خوب و برگزاری مسابقات دوستانه مناسب وارد پیکارها می شوند و به همین علت کار سختی پیش رو داریم اما هم قسم شده ایم تا با کمک به تیم باز هم قهرمان آسیا شویم و عنوان پرافتخارترین باشگاه قاره را بدست آوریم.
نظری با اشاره به کمبود مسابقه تدارکاتی برای تیم تاسیسات افزود: متاسفانه فوتسال ایران در خواب زمستانی است. آخرین مسابقه ای که تیم تاسیسات در ایران برگزار کرده است، به آذر سال گذشته بازمی گردد و نخستین مسابقه ای که در سال جدید را تابستان برگزار می کنیم که این ضعف بزرگی برای فوتسال محسوب می شود.
وی ادامه داد: امیدوارم مسئولان به جای فکر به جایگاه خود، فکری برای فوتسال و بازیکنانش بکنند که در مدت حدود هفت ماه تعطیلی، از وضع بازیکنان مطلع باشند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.