کد خبر : 69505
تاریخ انتشار : شنبه 26 تیر 1395 - 11:15
-

براتی به بانک بیروت لبنان پیوست

براتی به بانک بیروت لبنان پیوست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، الیاس براتی، بازیکن فصل قبل میثاق تهران بعد از جدایی از این تیم به بانک بیروت لبنان پیوست. براتی با بانک بیروت یک ساله است و قرار است در لیگ لبنان به میدان برود. همچنین در صورت قهرمانی تیم در لیگ برتر، این قرارداد برای جام باشگاه‌های آسیا نیز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، الیاس براتی، بازیکن فصل قبل میثاق تهران بعد از جدایی از این تیم به بانک بیروت لبنان پیوست.
براتی با بانک بیروت یک ساله است و قرار است در لیگ لبنان به میدان برود. همچنین در صورت قهرمانی تیم در لیگ برتر، این قرارداد برای جام باشگاه‌های آسیا نیز تمدید می‌شود.

بازیکن فصل قبل میثاق تهران درباره پیوستنش به بانک بیروت به ایسنا گفت: از ایران پیشنهادهایی داشتم و با شهروند ساری، شهرداری ساوه، مقاومت البرز و ارژن شیراز مذاکراتی داشتم اما در نهایت با حفاری اهواز هم به توافق رسیدم و قرارداد داخلی بستم اما آن‌ها این اجازه را دادند تا با فسخ قرارداد به بیروت بروم.

وی افزود: شرایط مالی لیگ بیروت خیلی بهتر از لیگ ایران است و می‌خواهم از این طریق کم کم به لیگ‌های اروپایی نزدیک شوم. همچنین برای پیوستن به بانک بیروت از ابراهیم حاجتی و مهدی جاوید که در این تیم بازی کرده‌اند خیلی مشورت گرفتم و درباره شرایط تیم، مدیران و موقعیت تیم از آن‌ها پرسیدم. به خصوص مهدی جاوید خیلی کمکم کرد. او نظرش این بود که بیروتی‌ها به موقع به تعهداتشان عمل می‌کنند. همچنین می‌خواهم از مسئولان حفاری اهواز تشکر ویژه کنم. آنها می‌توانستند اجازه ندهند تا به بیروت بروم اما لطف کردند. به خودشان هم گفتم اگر روزی بخواهم در ایران بازی کنم برای حفاری بازی می‌کنم.
منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵

ماشاءالله حفاری خوزستان
آفرین به الیاس براتی