کد خبر : 69632
تاریخ انتشار : شنبه 26 تیر 1395 - 23:36
-

تای‌پورت تایلند قهرمان جنوب شرق آسیا شد

تای‌پورت تایلند قهرمان جنوب شرق آسیا شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال تای‌پورت تایلند برای دومین بار پیاپی قهرمان رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های جنوب شرق آسیا شد. نماینده فوتسال تایلند توانست در فینال این مسابقات ۴ بر ۳ تای‌سون‌نام ویتنام را شکست دهد و برای دومین بار جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر ببرد. در دیدار رده‌بندی نیز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال تای‌پورت تایلند برای دومین بار پیاپی قهرمان رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های جنوب شرق آسیا شد. نماینده فوتسال تایلند توانست در فینال این مسابقات ۴ بر ۳ تای‌سون‌نام ویتنام را شکست دهد و برای دومین بار جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر ببرد.

در دیدار رده‌بندی نیز میک میانمار موفق شد ۷ بر ۵ بلک استیل مانوکواری اندونزی را شکست دهد و بر سکوی سوم مسابقات قرار بگیرد.

بدین‌ترتیب در رده‌بندی کلی بخش آقایان تیم‌های تای‌پورت تایلند، تای‌سون‌نام ویتنام، میک میانمار، بلک استیل مانوکواری اندونزی و لانکسنگ یونایتد لائوس در مکان‌های اول تا پنجم قرار گرفتند.

Jaya Kencana Angels Champion (AFF Futsal Club Championship 2016)

همچنین در بخش بانوان جایا کنکانا اندونزی، خون خین تایلند، تای‌سون‌نام ویتنام، بانکوک تایلند و وی اف‌سی میانمار در مکان‌‌ها اول تا پنجم قرار گرفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.